Kritus statybos sektoriui, susitraukė ir buitinės technikos rinka. Vilčių atsitiesti pardavėjams suteikė ne tik prognozės, kad išaugs vartojimas, bet ir jau prabėgęs futbolo ar artėjantis krepšinio čempionatai.
"Šių laikotarpių nepanaudoti akcijoms būtų kvaila", - "Lietuvos rytui" pripažino buitinės technikos prekybos tinklo "Elektromarkt” rinkodaros vadovas Irmantas Viliūnas.
Praėjusį savaitgalį pradėta "Elektromarkt" nuolaidų akcija tinklo šeimininkus nuteikė optimistiškai - mažiau paklausių didesnės įstrižainės televizorių paklausa ūgtelėjo dvigubai.
Panašių rezultatų tinklas sulaukė ir per futbolo čempionatą. I.Viliūnas viliasi, kad pamažu sugrįžti į vėžes padės ne tik per čempionatus padidėjantis pardavimas, bet ir artėjantis šaltasis sezonas, kai žmonės dažniau vakarus leidžia namie.
"Žmogui reikia motyvo pirkti. Žinoma, daug lemia ir kaina. Bet sakyti, kad žmonės jau lengviau išsiskiria su pinigais, dar negalėčiau", - apgailestavo "Elektromarkt" rinkodaros vadovas.
Kad artėjantis krepšinio čempionatas nesukėlė pirkimo karštligės, tikino ir kitas buitinės technikos pardavėjas "Topo centras".
"Matyt, pirkėjai šiuo metu rūpinasi artėjančiais mokslo metais. Kur kas daugiau perkama kompiuterių", - svarstė "Topo centro" generalinis direktorius Erlandas Jakubonis.
Jis tikisi, kad įsibėgėjus čempionatui išaugs ir susidomėjimas "Topo centro" siūloma akcija.
Rašyti komentarą