Viešbučių tinklas "Klaipėda“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis "Amberton“. Siekdami didinti viešbučių užimamą rinkos dalį Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje bei auginti pardavimus tinklo valdytojai į vardo keitimą investuoja 300 tūkst. litų.
"Žinome, kokiais principais vadovaujantis viešbučius pasirenka kambarius internetu rezervuojantys klientai, kas svarbu su užsienio turistų grupėmis dirbančioms vietos agentūroms. Atsižvelgdami į jų poreikius ir siekdami išvengti painiavos, kurią iki šiol keldavo senasis lietuviškas pavadinimas, ir priėmėme sprendimą jį keisti“, – sakė viešbučius "Amberton" valdančios bendrovės "Hoteliers Co.“ valdybos pirmininkas Andrius Staniukėnas.
Jo teigimu, naujasis įmonės pavadinimas turi tarptautiniams viešbučių tinklams būdingą skambesį. Tuo pačiu tai Lietuvos simbolį – gintarą – atspindintis pavadinimas, kurį jau girdėję partneriai įvertino labai teigiamai.
"Kūrėme naują prekės ženklą ne tik norėdami atnaujinti viešbučius "Klaipėda“, bet ir galvodami apie ateities planus – ketiname kryptingai plėsti viešbučių "Amberton“ tinklą perimdami ekonominį potencialą turinčių Pabaltijo valstybių sostinėse įsikūrusių, ne mažiau nei 100 kambarių viešbučių valdymą“, – sako A. Staniukėnas.
Atsižvelgiant į viešbučių ypatumus ir istoriją, 81 kambario "Klaipėda“ viešbučio Vilniuje pavadinimas keičiamas į "Amberton“, 28 kambarių viešbučio Kaune – į "Amberton Cozy“, o 307 kambarių, 350 vietų konferencijų centrą, restoranus, barus bei sporto klubus talpinančio didžiausio viešbučio Lietuvoje, Klaipėdoje – į "Amberton Klaipėda“.
Rašyti komentarą