Pagal „Kantar“ duomenis, reklamos apimčių augimas stebimas paskutinius kelerius metus.
Praeitais metais Lietuvos reklamos rinka augo 4,3 proc. ir siekė 116 mln. eurų, net pusė šios sumos (51,6 mln.) teko televizijai.
O bendras ekonomikos augimas, reklamos kainų infliacija, treji rinkimai, atitinkamai skatins augimą ir šiemet – TV rinkoje jis gali siekti 4,7 proc.
Kad prognozės pildosi, patvirtina jau pirmų penkių šių metų mėnesių skaičiai („Kantar“ duomenys).
Kad reklamos poreikis auga, patvirtina ir televizijos atstovai: „Nuo kovo pabaigos iki šiol jaučiame padidėjusią paklausą reklamai. Pavasarį išpardavėme visą reklamos eterio laiką.
Daugiausiai tam įtakos turėjo rinkimai, į TV grįžtantys alaus gamintojai su nealkoholiniais prekės ženklais, intensyvesnė konkurencija tarp mažmeninės prekybos tinklų ir ypač vaistinių sektoriuje“, – komentavo Mindaugas Rakauskas, UAB „All Media Lithuania“, valdančios TV3, TV6 ir TV8 televizijos kanalus, komercijos direktorius.
Pasak M. Rakausko, istoriškai vasara būna ramesnė, tačiau Pasaulio krepšinio čempionatas ir kontrolinės varžybos TV aktualumą didins labiau nei kasmet, o tai sąlygos reklamos paklausą tuo metu. Prognozuojama, kad rudenį reklamos paklausa irgi nesumažės.
Susiklosčiusi situacija reklamos rinkoje, skatina imtis tam tikrų priemonių: „Rudenį tikimės panašios paklausos, kaip ir pirmoje metų pusėje, todėl planuojame atlikti tam tikrus pakeitimus kainodaroje bei užsakymų priėmimo tvarkoje, kad galėtume kokybiškai suvaldyti paaugusią paklausą“, – artimiausius planus atskleidė M. Rakauskas.
UAB „All Media Lithuania“ valdo televizijos kanalus TV3 (žiūrimiausias Lietuvoje jau 15 metų), TV6 ir TV8, radijo stotį „Power Hit Radio“, naujienų portalą tv3.lt, didžiausią Baltijos šalyse vaizdo transliacijų internetu platformą „TVPlay“ ir „TVPlay Premium“ bei skaitmeninę palydovinę televiziją „TVPlay Home“.
Rašyti komentarą