Jos patirti grynieji nuostoliai, lyginant su ankstesniais metais, padidėjo 7 proc. ir pasiekė 173 mln. eurų. Pajamos šiuo laikotarpiu kilstelėjo net 80 proc. 2014-aisiais pajamų augimo tempas siekė 45 proc.
Didžiausia "Spotify" išlaidų dalis tenka atlikėjams už autorines teises pervedamoms įmokoms. Savo ruožtu daugiausiai pajamų bendrovė nurodė gavusi iš reklamos, šis rodiklis kilstelėjo dvigubai, taip pat gerokai padidėjo ir naujų vartotojų skaičius. Iki 2015 metų pabaigos įmonė iš viso buvo priskaičiavusi 89 mln. aktyvių vartotojų - 28 mln. jų buvo pasirinkę mokamą programos versiją be reklamos.
Nors šiuo metu "Spotify" laikoma viena pirmaujančių tarp muzikos įrašų srauto paslaugas siūlančių įmonių, tačiau ji linkusi didinti savo investicijas, nes veiklos sferoje vis labiau aktyvėja konkurencija. 2015-aisiais savo platformą šioje srityje pristatė "Apple", be to, programėlių "Rhapsody" ir "Deezer" operatorės taip pat laikomos stipriomis rinkos žaidėjomis.
Rašyti komentarą