"Sujungiant dvi įstaigas siekiame padidinti veiklos efektyvumą. Taip pat sumažės administracinis aparatas, be to, bus paprasčiau vykdyti bendrą saugios laivybos Lietuvoje politiką“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Naujoje administracijos struktūroje sujungti panašūs bendrieji skyriai (personalo, ūkio, teisės, tarptautinių ryšių, buhalterinės apskaitos), prijungti trys nauji skyriai – Vidaus vandenų laivybos kontrolės, Vidaus vandenų registro ir techninių apžiūrų bei Vidaus vandenų laivavedžių egzaminavimo. Iki reorganizacijos vidaus vandenų laivybos inspekcijoje dirbo 33 darbuotojai, nuo liepos 1 d. liko dirbti 19 darbuotojų. Jų atlyginimai išliko tokie patys, išskyrus dviejų, kurie šiek tiek sumažėjo, nes nebeliko tokių pareigybių kaip skyriaus vedėjo pavaduotojas.
Nuo liepos 1 d. taip pat nebeliko buvusios inspekcijos filialų regionuose, kuriuose buvo nuomojamos palapos. Atsisakoma patalpų nuomos Alytuje, Panevėžyje, Šiauliuose, Utenoje ir kt. Inspekcijai priklausiusias patalpas Klaipėdoje, Kaune ir Vilniuje Vyriausybės nutarimu perima LSLA. Nuo šiol Vidaus vandenų inspektorių darbo vietos bus tik Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Norintieji registruoti vidaus vandenų transporto priemones galės tai padaryti šiuose miestuose.
Iki šiol šalyje veikė dvi biudžetinės įstaigos – Lietuvos saugios laivybos administracija ir Valstybinė vidaus vandenų laivybos inspekcija, kurios registruoja laivus ir nustato jiems techninius reikalavimus, rengia jūrininkus ir upeivius, vykdo laivybos kontrolę bei kitas su vandens transporto veikla susijusias valstybės kontrolės funkcijas. Pirmoji įstaiga veikia jūrų transporto, antroji – vidaus vandenų transporto srityje.
Rašyti komentarą