Drevernos prieplauka: kas išspręs problemą?

Drevernos prieplauka: kas išspręs problemą?

Drevernoje jau šeštus metus puikuojasi už Europos Sąjungos lėšas pastatyta prieplauka, tačiau iki šiol nebuvo sprendžiama įplaukos gylio problema. Klaipėdos rajono savivaldybė šiemet pabandė tai daryti ir buvo apkaltinta aferizmu, pinigų plovimu. Neturėdama nei reikiamos patirties, nei finansinių galimybių prižiūrėti vidaus vandens kelią Dreverna-Juodkrantė šiemet ji kreipėsi į Susisiekimo ministeriją dėl jo pripažinimo valstybinės reikšmės vidaus vandens keliu.

Jeigu vidaus vandens kelias Dreverna-Juodkrantė būtų pripažintas valstybinės reikšmės vidaus vandens keliu, tada jo priežiūrą vykdytų valstybės įmonė Vidaus vandens kelių direkcija. Rajono savivaldybė nusimestų naštą nuo pečių, bet ar gylio problema būtų išspręsta iš esmės, taip, kaip nori vietiniai uostelio naudotojai, nežinia.

Patogu ne visiems

Drevernos prieplauka, vietinių vadinama uosteliu, vasarą atrodo visai neblogai. Pilna mažų kateriukų, ją labai puošia čia besitreniruojantys su "Optimist" klasės jachtutėmis Klaipėdos biuriavimo mokyklos "Žiemys" vaikai.

"Manau, kad ši prieplauka dreverniškiams yra labai reikalinga. Jos dėka atsigavo visas Drevernos miestelis. Prieš tai čia viskas merdėjo ir buvo apleista", - teigė Klaipėdos rajono savivaldybės Statybos ir kelių priežiūros skyriaus vedėjas Algirdas Ronkus.

Taigi uostelis yra gyvas, bet jame patogu ne visiems. Drevernos buriavimo klubas turi 5 jachtas ir yra priverstas jas laikyti Klaipėdoje, Mingėje, ten mokėti pinigus, nes joms išplaukti čia trūksta gylio. Drevernos buriavimo klubo pirmininko Antano Eirošiaus jachtos grimzlė - 1,2 m, jis jos tame uostelyje laikyti negali.

Visą straipsnį skaitykite ketvirtadienio, rugpjūčio 14 d., dienraštyje "Vakarų ekspresas".

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder