Šiuo metu jau iškasta 180 tūkst. kub. metrų užteršto grunto. Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Vidmanto Paukštės, metus laiko vėluojama pašalinti užterštą gruntą dėl už užsitęsusių teisminių procesų.
Vis dėlto jau lapkričio pradžioje planuojama pradėti Malkų įlankos gilinimo pirmo etapo darbus. Jo metu reikės iškasti apie 1,5 mln. kub. m grunto.
Konkurso laimėtojas, kuris juos atliks, jau paskelbtas, bet šiuo metu su juo sutartis dar nepasirašyta, tai padaryti tikimasi per rugsėjį, tad V. Paukštė dar nenorėjo jo įvardinti.
Paklaustas, ar konkursą laimėjo lietuviai, jis atsakė: "Ne, nei lietuviai, nei latviai tokių darbų neatlieka. Tai tarptautinė gilinimu užsiimanti specializuota įmonė. Gilinimo darbai yra specifiniai, reikia labai daug investuoti į įrangą, kuri labai brangi."
104 krantinės, kuria naudojasi Birių krovinių terminalas, rekonstrukcija jau baigta, prie jos jau gali būti 16,5 m gylis. Toliau rekonstruojamos 105, 106 krantinės, kad prie jų irgi būtų galima pagilinti iki 16,5 m. Šiuo metu 106 krantinėje kalama statinė, čia buvo probleminis ruožas, nelindo įlaidai. Šiemet pagrindiniai darbai turėtų būti padaryti. "Malkų įlankos gilinimo darbai iki 14,5 m prasidės nuo 105 krantinės pabaigos. Bus platinama įplauka, kuri sieks vėliau daugiau kaip 100 metrų", - sakė V. Paukštė.
Rašyti komentarą