Klaipėdos politikai: Danės krantinėse trūksta laivų
Klaipėdos politikai: Danės krantinėse trūksta laivų

Tai konstatuota trečiadienį Klaipėdos savivaldybėje įvykusiame miesto Tarybos strateginės plėtros komiteto posėdyje, kuriame buvo nagrinėjamas klausimas dėl pilies uosto ir Danės krantinių nuo upės žiočių iki Biržos tilto valdymo ir naudojimo koncesijos sutarties vykdymo.

2009 metų rugpjūčio 7-osios sutartimi Danės upės krantinė 25-iems metams buvo atiduota valdyti AB "Klaipėdos laivų remontui". Klaipėdos miesto savivaldybės nariui Audriui Vaišvilai kilo klausimas dėl bendrovės sutarties įsipareigojimų laikymosi.

Sutartyje nurodyta, jog "Klaipėdos laivų remontas" turi investuoti į pilies uosto ir Danės krantinę 4,7 mln.litų. Taip pat bendrovė iki šių metų gegužės 31-os dienos turėjo įrengti kuro kolonėlę. Deja, šis įsipareigojimas nebuvo įvykdytas.

Anot "Klaipėdos laivų remonto" direktoriaus Alvydo Butkaus, kuro kolonėlė nebuvo įrengta dėl to, jog nebuvo paruoštas ir įrengtas uostelis, kuriame turėjo būti degalinė. Be to, kol kas neatsirado nei vieno kuro pardavėjo, kuris sutiktų operuoti būsimą degalinę. Tačiau A. Butkus patikino, jog nors įmonė ir susidūrė su sunkumais, darbas vietoje nesustos, ir kuro kolonėlė bus įrengta.

Anot Strateginio plėtros komiteto nario Rimanto Cibausko, Danės upės krantinės klausimas labai svarbus, nes Klaipėdos miesto savivaldybė deda dideles pastangas senamiesčio atgaivinimui, o vienas iš jo atgaivinimo būdų - krantinės infrastruktūros sutvarkymas.

Komiteto posėdyje paminėta, jog Danės upės krantinėje trūksta laivų. Anot komiteto narių, laivai papuoštų Klaipėdą ir dar labiau išskirtų ją iš kitų Lietuvos miestų.

Sidebar placeholder