Pritarta uosto direkcijos reorganizacijai

Pritarta uosto direkcijos reorganizacijai

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto valdybos posėdyje pritarta uosto direkcijos reorganizacijos ir restruktūrizacijos projektui. Jos esmė – skyrių skaičiaus mažinimas. Tai bus daroma uosto kapitonui pavaldžiuose padaliniuose – vietoj 7 struktūrinių padalinių liks tik 4. Neliečiami yra tik Laivybos kanalo hidrografijos skyrius ir Laivų eismo tarnyba, o likę kiti skyriai bus jungiami. Darbo neteks 4 specialistai.

Klaipėdos uosto kapitonas Viktoras Lukoševičius sako, kad dėl reorganizacijos jokių negatyvių reiškinių neturėtų būti, uosto kapitono tarnybos dirbs kaip dirbusios - uragano "Ervinas“ nebus.

Pernai birželio viduryje uosto direkcija turėjo 30 struktūrinių padalinių, dabar jų yra likę 20, po reorganizacijos bus tik 17. Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo teigimu, reorganizacijos dėka siekiama suprastinti valdymo struktūrą. Pernai prieš panaikinant 10 skyrių baimintasi, kad neištiktų vadybos krizė, tačiau taip neatsitiko.

Kitas tikslas – taupyti lėšas, t. y. ir darbo užmokesčio fondą. Šios reorganizacijos metu iš viso bus naikinama 12 etatų. Trys iš jų buvo neužimti, darbo neteks 9 žmonės – valytoja, 2 vairuotojai ir 6 specialistai. Pasak E. Gentvilo, tai padės per metus sutaupyti apie 700-800 tūkst. Lt darbo užmokesčio fondo lėšų.

Uosto direkcija ankstesniais laikais yra turėjusi ir 292 etatus. Nuo pernai birželio, kai jai pradėjo vadovauti E. Gentvilas, maksimalus etatų skaičius buvo 274. Dabar uosto direkcija turi 264 etatus, po reorganizacijos liks 252. Dalis etatų nebus užimti. Pavyzdžiui, privaloma turėti laisvą locmano etatą tam atvejui, jeigu reikėtų ruoštis priimti į darbą naują locmaną. Šiuo metu locmanų yra 23, tai yra daugiau nei buvo, tačiau keli jų jau artėja prie pensinio amžiaus, tad iš anksto ruošiama jų pamaina.

Pasak uosto vadovo, direkcijos darbuotojų skaičius yra dinaminis. Pavyzdžiui, iki 2008 metų ji turėjo etatinį darbuotoją hidrotechninių statinių eksploatacijai. Paskui tas etatas buvo panaikintas. Tą darbą atlikdavo konkursą laimėjusi kompanija. Pernai nuspręsta, kad neapsimoka skelbti konkursą ir mokėti kokiai nors firmai, kad vertėtų grąžinti tokį darbuotoją į direkciją , ir tai jai per metus kainuotų 30-40 tūkst. Lt pigiau.

Beje, E. Gentvilas nesako, kad tai jau paskutinė uosto direkcijos reorganizacija, jis neatmetė galimybės, kad permainų gali būti ir daugiau.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder