Tiesa, atkreipiamas dėmesys į 4,1 proc. sumenkusią grūdų krovą kovą. Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, taip nutiko dėl praėjusių metų derliaus ir mažesnių kainų rinkoje.
Šiemet per pirmą ketvirtį krovinių perkrauta 10,79 mln. t - 4,7 proc. daugiau nei 2017 m. sausio-kovo mėnesiais. Kaimyniniuose uostuose krova mažėjo, pavyzdžiui, Rygos uoste ji sumažėjo net 11 proc.
Geri rezultatai pasiekti dėl konteinerių, ro-ro priemonių bei geležies ir plieno gaminių, metalo konstrukcijų apyvartos didėjimo.
Pastebimas ir kitas svarbus pokytis - 2 mln. 200 tūkst. t krovinių perkrovusi BKT tapo šių metų pirmo ketvirčio krovos lydere. "Dėl to nei džiaugiamės, nei liūdime. Šiandien perkrovėme daugiau, rytoj - mažiau. Džiaugsimės, kai baigsime visus metus", - sakė BKT generalinis direktorius Vidmantas Dambrauskas.
Uoste pastebėta šiokia tokia geležinkeliu pervežamų krovinių kiekio mažėjimo tendencija. Uosto direkcijos atstovai ketina susitikti su AB "Lietuvos geležinkeliai" specialistais ir aptarti šį klausimą. Ko gero, dėl anksčiau buvusio geležinkelių tarifo grūdinių kultūrų savininkai investavo lėšų į jų gabenimą autotransportu.
Rašyti komentarą