Dvišalių sutarčių turinys dar turi būti suderintas su Lietuvos jūrų krovinių kompanijų ir Lietuvos laivų statytojų ir remontininkų asociacijomis. Suderinus jos bus pristatytos gegužės 6 d. vysiančiame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdžiui.
Pasak E. Gentvilo, sutartis bus trumpa. Joje bus nurodyta, ką investuoja Uosto direkcija į infrastruktūrą ir ką investuoja operatoriai ar žemės nuomininkai į suprastruktūrą. Operatoriai turės įsipareigoti nekeisti veiklos tiek, kad Uosto direkcijos investicija į infrastruktūrą netaptų nereikalinga. "Tiek Klaipėdos krovos, tiek laivų remontininkų ir statytojų kompanijos pradeda suprasti, kad Uosto direkcija taip pat yra verslo subjektas, o ne melžiama karvė, valstybės įmonė ir ką nori, tą gali iš jos išmelžti", - sako E. Gentvilas.
Skundai tęsiasi
Klaipėdos uosto vadovas E. Gentvilas balandžio pradžioje spaudos konferencijoje pareiškė, jog Uosto direkcija eilinį kartą laimėjo teisme dėl apskųstų viešojo pirkimo komisijos sprendimų.
"Kažkieno užsakymu spec. tarnybos pavedė Viešųjų pirkimų tarnybai analizuoti 4 Uosto direkcijos konkursų procedūras. Nustatyta, kad esminių pažeidimų nėra, leidžiama tęsti procedūras. Kažkas stengiasi skųsti, trukdyti mums dirbti. Didžiuojuosi visų trijų Viešųjų pirkimų komisijų darbu, nes dar nė vienu atveju nepralaimėjome bylos, nė vienu atveju nebuvo nustatyta, kad mes ką nors pažeidėme. Deja, apskundimai ir toliau trukdo. Valstybė nepriima sprendimų, kad būtų užtikrintas operatyvus procedūrų vedimas. Mes dirbame be klaidų, tačiau kas nori, tas skundžia, o teismai kiek nori, tiek sprendžia. Niekas nieko įstatyminėje bazėje nekeičia, kad valstybė apgintų savo interesus sąžiningai parinkdama statybos darbų rangovus", - sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius E. Gentvilas.

Rašyti komentarą