Tvirtinama, jog tose vietose pernai ir užpernai buvo pora įvykių, kurių metu buvo sužaloti 5 žmonės, o šiemet sužalotas dar vienas.
"Siūlome pašalinti per arti sankryžos augančius želdinius. Pavyzdžiui, dėl krūmo važiuojant Birutės gatve pietų kryptimi nesimato, kas vyksta pagrindinėje Bijūnų gatvėje. Taip pat siūlome įrengti greičio mažinimo kalnelius - gyventojų šalia nėra, tad triukšmas neturėtų trukdyti, taip pat - sferinį veidrodį, nes važiuojant Birutės gatve šiaurės kryptimi nesimato didesniu greičiu atvažiuojančių automobilių", - siūlymus dėstė Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vyr. specialistas Vytautas Paukštė.
Taip pat kai kuriuos želdinius panaikinti arba sutvarkyti siūloma ir šalia Birutės-Rūtų gatvių sankryžos. Čia norima įrengti ir vadinamuosius žadintuvus (specialias juostas, per kurias važiuojant pasigirsta specifinis garsas), kad vairuotojai sumažintų greitį.
Miesto Tarybos narys Audrius Vaišvila, kurio biuras yra įsikūręs netoli minimų sankryžų, į problemą siūlė žvelgti kompleksiškiau: esą šalia yra vietos, tad vietoje Birutės-Bijūnų gatvių sankryžos būtų galima įrengti nedidelį žiedą. Tokiai minčiai pritarė ir policijos atstovai bei vicemerė Judita Simonavičiūtė, kuri priminė, jog naujų sprendimų tikrai reikės ieškoti, mat netoliese, buvusios šaudyklos vietoje, svarstoma statyti naująją miesto polikliniką.
Visgi Saugaus eismo komisija su jos pirmininku Aleksandru Michailovu priešakyje kol kas pritarė paprasčiausioms priemonėms - sutvarkyti želdinius, atnaujinti gatvių žymėjimą bei pasižiūrėti, ar įmanoma panaikinti šalia kai kurių pastatų esančias automobilių sustojimo vietas, mat ten stovinčios transporto priemonės vaizdą sankryžose užstoja ne ką prasčiau nei krūmai. Dėl sferinio veidrodžio ir kalniukų poreikio bus apsispręsta vėliau.
Rašyti komentarą