Biržos tilto remontui skirti 5 mėnesiai

Biržos tilto remontui skirti 5 mėnesiai

Maždaug prieš savaitę UAB "Čiukuro resta" pradėjo Biržos tilto remontą. Tiesa, bendrovės vadovas Julius Kontenis sako, kad remonto darbai bus pradėti tik po kokio mėnesio. "Tiltas neprižiūrėtas, todėl dabar mes tik kuopiamės", - sakė jis.

J. Kontenis sakė, kad remontuodami Biržos tiltą remontininkai su jokiais keistais ar įdomiais dalykais nesusidurs. Tai esąs elementarus darbas, kaip ir visuose kituose objektuose. Pagal sutartį su Klaipėdos miesto savivaldybe remontui skirti 5 mėnesiai. Remonto projekto vertė - 150 tūkst. eurų, plius PVM.

"Penki mėnesiai skirti ne todėl, kad galėtume tinginiauti, o todėl, kad po visų darbų tiltą mums reikės nusmėliuoti ir nudažyti. O tam reikalinga pliusinė temperatūra. Jis bus dažomas tokia pačia pilka spalva, kokia ir buvo. Tiltas bus dažomas tikrai ne dėl grožio, o todėl, kad metalas būtų apsaugotas", - sakė "Čiukuro restos" vadovas.

Anot jo, kitiems darbams oro sąlygos didelės įtakos neturės. Šiuo metu tik valoma ir ruošiamasi tikriems remonto darbams atlikti. Reikia nuvalyti nupuvusias dalis, surinkti nukritusias ir t. t. "Pirmiausia turime atstatyti tokią tilto būklę, nuo kurios bus galima pradėti judėti toliau. Manau, gal po kokio mėnesio jau bus galima pradėti ir rimtesnius darbus. Dar turime sulaukti guolių iš gamyklų", - aiškino J. Kontenis.

Bus pakeistos tilto atraminės plokštės, kontrasvoris, metalo sijos, stiprinami senieji kontrasvoriai, restauruojami. Darbų numatyta nemažai.

Dėl remonto darbų uždaryta viena tilto eismo juosta. Ji bus uždaryta iki tol, kol bus baigti visi darbai. "Kažkada, kai mums reikės pakelti tiltą, teks visą gatvę uždaryti dviem ar trim savaitėms, priklausomai nuo to, kokia bus situacija", - sakė statybos darbų bendrovės vadovas.

Pasak jo, jokie tilto modernizavimo darbai nevyksta, tik atstatoma jo buvusi būklė. "Tas tiltas nėra pritaikytas tokioms apkrovoms, kokios yra šiandien. Dėl jo kyla daug klausimų, kuriuos reikėtų spręsti iš esmės. Mūsų uždavinys - panaikinti avarinę būklę ir padaryti, kad tiltas būtų funkcionuojantis. Manau, su tuo tiltu reikėtų elgtis kitaip", - savo nuomonę išsakė J. Kontenis.

Tilto ateitis dar neaiški

Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda sako, kad kiekvienas tiltas kažkada susidėvi, todėl reikia jį atnaujinti. "Juk negali pradėti darbų, kol jis dar nesusidėvėjo. Pas mus procesas užtruko kiek ilgiau, nes tik iš trečio ar ketvirto karto nupirkome remonto paslaugas. Paskelbę konkursą iš pradžių nesulaukėme pasiūlymų, paskui jų kainos buvo per didelės ir, kol viską suderinome, praėjo šiek tiek laiko", - sakė jis ir pridūrė tikintis, kad dabartinis rangovas visus darbus atliks gerai.

Paklaustas, ar planuojamas ateityje kapitalinis šio tilto remontas, ar žadama jį kaip nors modernizuoti, L. Dūda atsakė: "Kol kas tokių planų nėra. Šiuo metu rengiama ekologiško transporto parinkimo studija. Joje bus sudėlioti prioritetai, koks transportas turės važinėti Klaipėdoje iki 2040 metų. Manau, studijoje bus įvertintas ir Biržos tiltas, ar jis bus tinkamas tam ekologiškam transportui, ar jis turės būti modernizuojamas. Į tuos klausimus atsakys specialistai."

"Šiuo metu mes tik pakeisime tilto atraminius guolius, sutvarkysime balastinius svorius, nudažysime tai, kas surūdiję. To pakaks, kad jį būtų galima eksploatuoti. Daugiau jam nieko ir negali padaryti. Tokia yra jo lengvo tipo konstrukcija. Norint kažkokio kitokio tilto, jau reikėtų rengti projektą", - pridūrė L. Dūda.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder