Didžiųjų burlaivių regata ("Tall Ships Races) Klaipėdoje jau lankėsi 2009, 2017 m., o 2011 m. vyko kultūrinė didžiųjų burlaivių regata.
Klaipėda, kviesdamasi apsilankyti regatą, prašė organizatorių - Tarptautinės buriavimo mokymo organizacijos ("Sail Training International") - kad būtų galima pakoreguoti kai kuriuos sutarties punktus.
Kultūros skyriaus vyriausioji specialistė Kristina Skiotytė-Radienė sakė, kad buvo prašoma pakoreguoti punktą, kuriame numatomos baudos miesto Savivaldybei, jeigu ši nesuorganizuos pažadėto skaičiaus renginių.
"Derindami sutartį prašėme pakoreguoti vieną punktą, bet "Sail Training International" raštu parašė, kad šito punkto pakeisti jie nesutinka. Punktas nurodo, kad jeigu Savivaldybė įsipareigoja suorganizuoti 15 renginių atplaukusiuose laivuose, bet to nepadaro, turėtų kiekvienam laivui mokėti 2 000 eurų baudas. Mes prašėme išbraukti nuostatą dėl baudos, tačiau jie nesutiko", - aiškino Kultūros skyriaus darbuotoja.
Klaipėdos miesto savivaldybė kasmet mokės narystės mokestį - po 35 tūkst. svarų sterlingų (apie 39,3 tūkst. eurų). Taip pat miestas, kaip lenktynes priimantis uostas, turės dengti visus uosto mokesčius, infrastruktūros, būtinos laivams priimti, kaštus, kultūrinės programos parengimo ir įgyvendinimo, komunikacijos ir rinkodaros, buriavimo praktikantų programos įgyvendinimo kaštus ir kitas su projekto įgyvendinimu susijusias būtinas išlaidas.
Preliminariais duomenimis, 2018-2021 metų pasirengimo lenktynių įgyvendinimui, lenktynių organizavimo ir narystės mokesčio organizacijai išlaidos siektų apie 1,225 mln. eurų.
K. Skiotytė-Radienė aiškino, kad 2017 m., kai ši regata lankėsi Klaipėdoje, ji vyko Jūros šventės metu.
"Dabar Tarptautinė buriavimo mokymo organizacija paskyrė Klaipėdai kitą datą, tai bus paskutinis 2021 metų birželio savaitgalis. Dėl to reikės papildomų išteklių kultūrinei programai organizuoti", - teigė specialistė.
Rašyti komentarą