Klaipėdos prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ vasarą pasitiks iš esmės atnaujinęs didžiulę, šalia Ledo arenos įrengtą, restoranų ir kavinių zoną. 1000 kvadratinių metrų plote jau įsikūrė naujas Azijos virtuvės restoranas „Manami“, kiek vėliau duris atvers kinietiškų patiekalų restoranas „Jing Bin Lou“, tai pat koncepciją iš esmės pakeitę „Can Can“, „Soya“ ir „Čili pica“ restoranai. Kavos mėgėjus puodeliui mėgstamo gėrimo pakvies nauja „Caif cafe“ kavinė.
O kol prie Ledo arenos dar triūsia statybininkai, Klaipėdos „Akropolio“ valdytojo Ovidijaus Zibalio paprašėme papasakoti, kokios naujovės šiemet laukia didžiausio Vakarų Lietuvos prekybos ir pramogų centro lankytojų.
- Pagal darbų mastą galime spręsti, jog šiuo metu vykstanti restoranų zonos rekonstrukcija yra viena didžiausių per visą Klaipėdos „Akropolio“ istoriją. Kodėl prireikė tokio atsinaujinimo?
- Iš tiesų, tai vienas didžiausių atsinaujinimų per tuos 10 metų, kai Klaipėdoje veikia „Akropolis“. Su juo sulyginti galėčiau tik prieš porą metų vykusias permainas, kai ruošėmės H&M parduotuvės atidarymui ir vienu metu buvo rekonstruota apie 10 parduotuvių.
Galima sakyti, kad permainas paskatino laikas – 10 metų prekybos ir pramogų centrui yra didelis laiko tarpas. Juk, galima sakyti, per tą dešimtmetį išaugo nauja miestiečių karta – jos kitoks požiūris į interjerą, kitokie reikalavimai aplinkai, galų gale kitoks skonis.
„Akropolis“ yra gyvas organizmas, miestas mieste, kuris privalo keistis kartu su miestiečiais. Ir tai, kas 2005-2006 metais buvo nauja, netikėta, įdomu, šiandien jau gali atrodyti kiek senamadiška. Todėl kartu su restoranų valdytojais nusprendėme, kad laikas atsinaujinti. Pristatyti naujas restoranų koncepcijas, naujas virtuves, naujus interjerus.
Norime, kad zona aplink Ledo arena, nors joje ir veikia ne vienas restoranas, estetiškai būtų vientisa, tad rekonstruojame iš karto viską. Juo labiau, kad po vieną restoraną atnaujinti būtų keblu – kaip gerai bedirbtų statybininkai, tai vis viena galėtų kelti nepatogumų klientams.
- Kokius pokyčius ir kada pamatys klaipėdiečiai?
- Pirmiausia, nusprendėme atverti erdves – Ledo arena tai architektūrinė „Akropolio“ šerdis, čia nuolat vyksta renginiai, treniruotės, varžybos, todėl norime, kad jos vaizdas būtų kuo geriau matomas ir iš restoranų, ir iš „Akropolio“ alėjų. Todėl atsisakėme daugelio anksčiau buvusių interjero detalių. Naujasis vaizdas bus kur kas šviesesnis, restoranų interjeruose dominuos natūralios spalvos ir medžiagos.
Restoranai atsidarys vienas po kito – pirmasis, lankytojus pakvietė „Manami“, atsidaręs vos prieš kelias dienas, truputį vėliau atsidarys kiti restoranai ir kavinės. Iki gegužės, kai pradėsime laukti vasaros sezono, rekonstrukcija jau bus baigta.
- Keičiasi ne tik restoranų vaizdas, bet ir patys restoranai, jų virtuvės...
- Restoranai, galima sakyti, irgi yra mados dalis. Žmonių skoniai, įpročiai juk keičiasi. Prieš kokius 15-20 metų populiariausi buvo nacionalinės virtuvės restoranai, vėliau atėjo picerijų šlovės metai. Dabar žmonės dažniau ieško egzotikos, specializuotų restoranų, sveiko maisto. Tad įvairovė didesnė – labai populiari tapo Azijos – ne tik Kinijos, Japonijos, bet ir Tailando, Vietnamo – virtuvės, savo valgytoją surado mėsainiai, daug žmonių ieško sveikesnio maisto pasiūlymų, valgoma daugiau žalumynų, vaisių.
Be abejo, visa tai atsispindės ir atnaujintoje „Akropolio“ restoranų zonoje. „Manami“, „Soya“, „Jing Bin Lou“ – tai Azijos virtuvės įvairovė, naujosios koncepcijos „Can Can“ restoranuose didžiulis sveikų patiekalų pasirinkimas, „Čili picos“ restoranai sugeba nacionalinę virtuvę pateikti įdomiai, moderniai. „Caif cafe“ jau tapo neatsiejama Lietuvos kavos kultūros dalimi. Tad, manau, lankytojai „Akropolyje“ ras visko, kuo tądien norės palepinti save.
- O ar tokių lepinančių save daugėja?
- Pietūs, vakarienė mieste tampa neatsiejama naujosios miestų kultūros dalimi. Ši tendencija matoma ir daugelyje pasaulio šalių, ir Lietuvoje. Pavyzdžiui JAV, pernai žmonių išlaidos maistui namuose ir išlaidos restoranuose, kavinėse pernai pirmą kartą istorijoje buvo vienodos. Aišku, šiuo požiūriu iki JAV mums dar toli, tačiau tai, kad geri restoranai ir kavinės lankytojų nestokoja galime matyti, kaip sakoma, plika akimi.
Pastaraisiais metais „Akropolyje“ veikiantys restoranai ir kavinės yra labai populiarūs, o po atsinaujinimo lankytojų srautas juose, manau, dar išaugs. Juo labiau, kad poilsiaujančių pajūryje žmonių kasmet daugėja, o ir jų įpročiai kinta. Retas kuris šiais laikais nešasi į paplūdimį į laikraštį suvyniotą vištą, o poilsiautojai tampa kur kas aktyvesni, atostogas nori išnaudoti kuo turiningiau. Tad dažnas iš pajūrio važiuoja į miestą, pasivaikščioti, pažaisti boulingą, nueiti į kiną, apsipirkti, pavakarieniauti. „Akropolis“ gali pasiūlyti visas šias pramogas po vienu stogu.
Reklama
Rašyti komentarą