Anot Savivaldybės pranešimo ir miesto transportininkų, keleiviai dėl to didelių nepatogumų neturėtų patirti, nes nuo rudens startuos naujas, į bendrą bilietų sistemą integruotas 13 maršrutas, kuriuo mažieji, raudonieji autobusiukai veš nuo Paupio kvartalo iki Senojo turgaus. Į minėtąjį kvartalą veža ir 17, 18 ir 21 autobusai.
10-uoju numeriu pažymėti "mikriukai" kursuodavo maršrutu, nusidriekusiu Laukininkų, I. Simonaitytės gatvėmis, Statybininkų ir Taikos prospektais, pervažiavę Tiltų gatvę sukdavo į Liepų gatvę ir ja važiuodavo iki Paupių.
Pasak "Dešimto maršruto" direktoriaus Kornelijaus Tamavičiaus, maršruto atsisakyta, nes apskaičiuota, kad nebeverta atnaujinti jam skirtų transporto priemonių.
"Pagal sutartį, kuri dar galios tik dvejus metus, autobusiukai turi būti ne senesni nei 6 metai. Keleivių srautų, po to, kai į Paupius pradėjo kursuoti ir įvairūs autobusai, čia nebėra tiek, kad apsimokėtų tai daryti", - sakė verslininkas.
Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, "Dešimtam maršrutui" nuolat reikštos pretenzijos dėl to, kad nesilaikoma nustatytų važiavimo grafikų.
"Suprantama, kad į Paupius reguliariai pagal grafiką pradėjus kursuoti ir autobusams, mažėjo maršrutinio taksi keleivių. Tikriausiai įtakos turėjo ir mažėjantis ten įsikūrusių mokymo įstaigų studentų skaičius. Be to, šis maršrutas "neužkabindavo" populiariausių stotelių, tad automatiškai turi mažesnį keleivių srautą nei kiti maršrutiniai taksi", - sakė G. Neniškis.
Anot jo, visgi "Dešimtas maršrutas" nelieka be darbo, nes veža keleivius bendrojoje bilietų sistemoje esančiais 2A, 14A, 21 ir 21A maršrutais. Jiems atiteko ir naujasis nuo rugsėjo startuosiantis 13 maršrutas, už kurį irgi atsiskaitoma ne pagal keleivių skaičių, o pagal ridą.
Rašyti komentarą