Kamščiai toliau pildo kantrybės taurę

Kamščiai toliau pildo kantrybės taurę

Per pastarąjį dešimtmetį Klaipėdos viešasis transportas sparčiai prasiplėtė. Autobusai piko metu keliuose neretai įstringa kamščiuose, tad transportininkai priversti ieškoti naujų problemos sprendimo būdų.

"Kai kurios sodų bendrijos tapo visavertėmis gyvenvietėmis. Atsirado poreikis sujungti tas vietas viešojo transporto paslauga", - sakė "Klaipėdos keleivinio transporto" direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas.

Nuo 2004 iki 2016 metų Klaipėdoje autobusų skaičius išaugo nuo 135 ik 185. Per minėtą laikotarpį dvigubai padaugėjo stotelių - nuo 208 iki 408. Populiariausios stotelės - Jūrininkų ir Mogiliovo gatvėse. Taip pat visos esančios Taikos pr. iki pat centro. Šiaurinėje dalyje - ligoninės kompleksas. Ten kasdien į autobusus įlipa 3-4 tūkst. keleivių.

STATISTIKA. Nuo 2004 iki 2016 metų Klaipėdoje autobusų skaičius išaugo nuo 135 ik 185. Per minėtą laikotarpį dvigubai padaugėjo stotelių - nuo 208 iki 408. Redakcijos archyvo nuotr.

Nors viešojo transporto populiarumas didėja, dalis gyventojų vis dar susiduria su nemalonumais. Praeitų metų rugsėjį Šilutės pl. kai kurie autobusai savo atkarpoje atsiliko nuo grafiko 10 minučių.

"Dronu užfiksavome, kaip Šilutės pl. ir Baltijos pr. žiedinėje sankryžoje pralaidumą reguliavo kelių policininkai. Nors jie stovėjo mieste, kažkodėl prioritetą suteikė ne miestiečiams, kurie važiavo Šilutės plentu, o praleido srautą nuo Gargždų pusės", - stebėjosi A. Samuilovas.

Kitu pavyzdžiu buvo pateikta šiais metais vykusi Europos diena be automobilio. Pastebėta, kad kai kurie autobusai piko metu Šilutės pl. ir Taikos pr. atsiliko nuo grafiko net iki 40 minučių. Pasak A. Samuilovo, situacija priverčia ieškoti sprendimo.

"Šiuo metu visi autobusai turi borto kompiuterius - visi siunčia GPS koordinates. Matome jų važiavimą. Išeitis būtų sukurti modulį - autobusams uždegti žalią šviesą. Tai būtų aktualu rytiniams ir vakariniams pikams, kada eismo srautai yra patys didžiausi", - svarstė jis.

Darnaus judumo sprendinius narstančio "Portis" projekto atstovo manymu, būtų galima numatyti kritinę ribą - tam tikram autobusui, kuris piko metu veža iki 100 keleivių ir vėluoja bent 5 minutes, visi artimiausi šviesoforai uždegtų žalią šviesą.

Remiantis darnaus judumo plano rengėjų statistika, viešąjį transportą renkasi 29 proc. miestiečių.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder