VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ klientų aptarnavimo centras interesantų nebepriima, jo darbas keliasi į elektroninę erdvę.
Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus prašytume nuotoliniu būdu, žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais.
Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344; Skirsime tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės.
Atsiskaityti už momentinį automobilių stovėjimą prašome ne grynaisiais, o naudojantis mobiliosiomis programėlėmis arba bekontate banko kortele.
Nusižengėliams, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylu nagrinejimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas 1 mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos.
Keleivio elgsenos taisyklės autobuso salone iš esmės tokios pačios kaip ir parduotuvėje ar vaistinėje: visais atvejais privalu laikytis ir atstumo vienas nuo kito, ir čiaudėjimo/kosėjimo etiketo. Esant vietos – atsisėskite. Bet kuriuo atveju, nuo pirmadienio salonuose yra kur kas erdviau: miesto gyvenimui perėjus į naują, mažesnio gyentojų judumo reikalaujantį režimą, dieną reisų nemažiname. Keleivių šiame etape sumažėjo trigubai, taigi tiek pat vienam jų tiek padaugėjo erdvės.
Miesto autobusų maršrutuose nuo 03.17. nustatome kitokį lipimo režimą. Nuo šiol keleiviai nebėra įleidžiami pro priekines duris. Įlipama ir išlipama pro kitas autobuso duris.
Keleiviams draudžiama sėsti į dvi artimiausias vairuotojui sėdynių eiles.
Keleiviams rekomenduojame nesibūriuojant tolygiai išsiskirstyti salone, važiuoti atsisėdus.
Išlipantiems įlipantieji padaro stotelėje vietos palikti autobusą, o įilipa po vieną, nesigrūsdami.
Vairuotojams suteikiama teisė, keleivių skaičiui viršijus sėdimų vietų skaičių, neįlaipinti stotelėje naujų keleivių.
Esame pasaulio viešojo transporto bendruomenės dalis. Stebime ir analizuojame kolegų praktiką dorojantis su pandemija ir geriausius jų sprendimus taikome nedelsdami.
Paslaugos rūšis |
|
Terminuotų el. bilietų pirkimas, el. bilietų sąskaitos pildymas |
|
Kartiniai el bilietai (mobiliosios aplikacijos) |
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klaipeda.app |
Parkavimo leidimai |
Informacijos rūšis |
Kontaktai |
Viešojo transporto grafikai, maršrutai ir pan. |
|
Bilietų įsigijimas, galiojimas ir pan. |
|
Administraciniai nusižengimai, kontrolė ir pan, |
|
Parkavimo leidimai, abonementai ir pan, |
|
Bendroji informacija |
8 800 12344 |
Rašyti komentarą