Sausio 22 dieną Klaipėdoje vežėme 2 000 000 –ąjį maršrutinio taksi keleivį.
Kelionių statistiką vedame nuo 2018 metų balandžio 16-osios, kai į Klaipėdos gatves išriedėjo į bendrąją VT sistemą integruoti maršrutiniai taksi. Dabar kasdien M5, M6, M8 maršrutais pervežame (priklausomai nuo savaitės dienos ir sezono) 2-5 tūkstančius keleivių.
Naujos kokybės maršrutiniai taksi leidžia spręsti dvi svarbias miestui problemas: taupyti didžiųjų autobusų ridą tais laikais, kai reise yra vos vienas kitas keleivis; suteikti aukštesnės kokybės paslaugą keleiviui, kuris šiaip jau rinktųsi asmeninį automobilį.
Atsargiais vertinimais, mūsų maršrutiniai taksi kasdien sumažina lengvųjų automobilių kelionių mieste skaičių šešiais šimtais. Taigi, tokia apimtimi visiems eismo dalyviams tapo laisvesnės miesto gatvės. Tuo pačiu mažesnis ir oro užterštumas variklių išmetamosiomis dujomis.
Nuo metų pradžios galiojančios VT kainos padidino paskatą už kelionę maršrutiniu taksi atsiskaityti e.bilietu. Jeigu anksčiau skirtumas tarp popierinio ir e.bilieto kainos buvo 5 centai, šiemet elektroninis bilietas už popierinį pigesnis jau dešimčia centų. Populiarėja ir bendrieji (autobuso+maršrutinio taksi) mėnesiniai bilietai, jų parduodame virš šimto. Tai rodo, kad jau yra stabili dalis klaipėdiečių, kurie maršrutinį taksi renkasi kaip pagrindinę kelionės priemonę.
Artimiausiu metu nei maršrutų tinklo, nei reisų skaičiaus didinti neplanuojame. Maršrutiniai taksi, mūsų vertinimu, jau užima optimalią VT paslaugos dalį, apie 3 procentus. Dabar mūsų rūpestis – analizuoti maršrutinių taksi keleivių srautus ir pagal tai gludinti tvarkaraščius, kad jie kuo geriau atitiktų kelionių poreikius ir ši paslauga išliktų patogia alternatyva kelionei į miesto centrinę dalį, kur jau mažiau laiko trunka paėjėti nuo sustojimo nei rasti vietą automobiliui.
Rašyti komentarą