Šiek tiek tradicinį maršrutą (anksčiau laivai plaukdavo iš Kiaulės Nugaros pusės, o šiemet - nuo uosto vartų) pakeitusi „Laivų parado“ flotilė pajudėjo vilkikams TAK-10 ir TAK-11 atlikus savo šokį, kurį daugelis stebėtojų įvertino net kaip šiek tiek ekstremalų. Didžiuliu greičiu įsibėgėję laivai tarsi skriejo šalia vienas kito, sukosi, lingavo sukeldami didžiules bangas, o galiausiai skambant romantiškai muzikai pasibučiavo.
Tokiu būdu duotas startas „Laivų paradui“ – keliasdešimt didelių ir mažų laivų, kurie iš tolo švietė dėl pritvirtintų šviečiančių girliandų ir lazerių, pradėjo sukti ratus uosto akvatorijoje. Nors parado dalyvius merkė nestiprus lietus, tai nesutrukdė džiaugtis, mojuoti ir netgi šokti ant denio. Kai kurių mažųjų laivelių kapitonai žiūrovams surengė savo pasirodymus – sukosi ratu vandenyje, ką neretas žiūrovas praminė laivų „driftu“ (šonaslydžiu).
Beje, laivų gausoje buvo galima išvysti ir visiems gerai žinomus laivus – pasaulį apkeliavusią jachtą „Lietuva“, ko gero „aukščiausią“ parado dalyvį, mokomajį Klaipėdos universiteto ilgastiebį burlaivį „Brabander“ ir kitus.
Negausaus žiūrovų būrio kvapą užgniaužė įspūdingas Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos dovanotas grandiozinis fejerverkas šįkart į dangų skriejęs iš laivo.
Visgi „Laivų parado“ dalyviai neslėpė apmaudo dėl mažo žiūrovų skaičiaus. Kruizinių laivų terminale žmonių gausiau buvo ant specialiai įrengto amfiteatro, tačiau terminalo teritorijoje ir Šiauriniame rage žmonių būta labai nedaug. Nors stebėti renginio klaipėdiečiai ir miesto svečiai nemokamai buvo keliami į Smiltynę, tai taip pat nesulaukė didelio populiarumo.
Šokiais bandę sušilti parado stebėtojai neslėpė, jog daugelis greičiausiai neatvyko dėl lietaus bei tuo pačiu metu prasidėjusio „Eurovizijos“ dainų konkurso finalo.
Rašyti komentarą