Pacientę supykdė autoatsakiklis

Pacientę supykdė autoatsakiklis

Pas gydytojus besilankančią klaipėdietę, bandžiusią prisiskambinti šeimos gydytojui, suerzino telefono ragelyje išgirsta autoatsakiklio žinutė. Medikai primena, kad, norint užsiregistruoti vizitui, reikia skambinti į registratūrą.

Redakcijai paskambinusi klaipėdietė skundėsi Jūrininkų sveikatos priežiūros centro darbuotojų elgesiu.

Moteris teigė, kad yra prisirašiusi prie Pievų Taiko g. 38 esančios šeimos poliklinikos, kuri priklauso minėtam sveikatos priežiūros centrui.

Klaipėdietė tikino, kad niekaip negalinti prisiskambinti šeimos gydytojui, registratūrai, vedėjui.

"Įjungia atsakiklį ir numeta ragelį. Pasako "Laba diena, šiuo metu nedirbame nuotoliniu būdu, prašome atvykti" ir padeda ragelį. Šitaip jau kelinta savaitė. Nežinau, ar čia tvarka tokia. Skambiname, o jie tyčiojasi, niekas nekreipia dėmesio. Pranešėme poliklinikai, jie nereaguoja, savo gieda, kad išklausytume atsakiklį. Bet tas atsakiklis pasako tris sakinius ir išsijungia. Buvo ir prieš Naujuosius metus taip, ir dabar", - pyko pacientė.

Ji nurodė ir keletą numerių, kuriais bandė prisiskambinti. Žurnalistei pabandžius jais paskambinti, vienu išsyk atsiliepė registratūros darbuotojos. Bandant paskambinti kitais dviem išties teko išklausyti automatinę žinutę - pranešta, kad nuotolinio aptarnavimo paslauga šiuo metu neteikiama, o jeigu yra skubus atvejis, kviečiama kreiptis kitais telefonais arba atvykti į įstaigą.

Jūrininkų sveikatos priežiūros centro vyriausioji slaugytoja Jūratė Beinorienė sakė, kad pacientės nusiskundimus ji jau žino.

J. Beinorienė patikslino, kad šiuo metu gydytojams į jų kabinetus pacientai negali prisiskambinti, tačiau ruošiamasi jau netrukus pristatyti naują paslaugą - gydytojų konsultacijas telefonu.

"Žmonės galės prisiskambinti nurodytu laiku, kai bus teikiama nuotolinio konsultavimo paslauga. Įsivaizduokite, kas būtų, jeigu gydytojams į kabinetus galėtų prisiskambinti visi. Gydytojai nebeturėtų laiko priimti laukiančius žmones, nes ištisai konsultuotų telefonu", - sakė J. Beinorienė.

Pašnekovė pabrėžė, kad bandė išklausti, kokiais numeriais pacientė skambino, kad galėtų patikrinti, ar jie buvo teisingi, bet moteris esą jų nepasakė.

"Žinau situaciją ir žinau tos ponios pretenziją, nes su ja kalbėjau, jeigu tai galima pavadinti kalbėjimu - klausiausi tos ponios. Pievų Tako gatvės filiale yra 4 registratūros telefonai. Du iš jų yra be atsakiklio - jeigu skambinant yra užimtas signalas, reikia padėti ragelį, jeigu kviečiantis signalas - reikia palaukti, kol registratorė atsilieps ir suteiks paslaugą. Kiti du telefonai yra su įjungta muzika vietoje signalo, kol registratorė kalba kitu telefonu. Skambučiai statomi į eilę ir kai registratorė baigia pokalbį, atsiliepia į pirmąjį skambutį eilėje", - tvarką aiškino J. Beinorienė.

Šiuo metu ruošiamasi pradėti specialistų konsultacijas telefonu, tikimasi, kad jos prasidės dar šį mėnesį.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder