Žinia, Kretingos ir Šaulių gatves jungiančiu pėsčiųjų tiltu, kasmet pareikalaujančiu ženklių lėšų išlaikymui, "Lietuvos geležinkeliai" nesėkmingai "atsikratyti" bando jau keletą metų, vis siūlydama jį perimti Klaipėdos miestui.
Dar 2013-ųjų kovą uostamiesčio Taryba deklaravo, kad miestas tiltą "pasiimtų", jei "Lietuvos geležinkeliai" sutiktų ir toliau skirti lėšų jam išlaikyti.
Tačiau šiemet liepos pabaigoje uostamiesčio savivaldybė sulaukė "Lietuvos geležinkelių" vadovo Stasio Dailydkos pasirašyto rašto, kuriame teigiama, kad bendrovė neturi pakankamai lėšų, jog jų galėtų skirti ir šio tilto priežiūrai. Tad miestui dar kartą pasiūlyta jį perimti prisiimant visus su tilto išlaikymu susijusius kaštus, antraip, teigiama minėtame rašte, nuo lapkričio 3-iosios tiltas bus uždarytas.
Klaipėdos savivaldybės specialistai, argumentuodami, kad pėsčiųjų tiltas yra geležinkelių infrastruktūros priklausinys, grasinimų nepaisė bei dar kartą pasiūlė miesto politikams šios dovanos oficialiai atsisakyti.
Visgi pirmadienį posėdžiavę Tarybos nariai nusprendė šio klausymo svarstymą iš posėdžio darbotvarkės išbraukti.
"Politikai, tame tarpe ir aš, siūlome dar diskutuoti su "Lietuvos geležinkeliais" bei ieškoti bendrų sprendimų. Jie Klaipėdos mieste turi savų problemų, kurias dar reikia išspręsti, mes turime savų, galbūt dar pavyks rasti kitus kampus", - sakė vicemeras Artūras Šulcas.
Kretingos ir Šaulių gatves sujungęs bei per 13 mln. litų kainavęs pėsčiųjų tiltas pastatytas 2010 m. Darbai finansuoti Europos Sąjungos, valstybės biudžeto ir "Lietuvos geležinkelių" lėšomis. Pažymima, kad dėl žiemą šildomos dangos tilto eksploatacijai kasmet būtina skirti beveik 200 tūkst. litų.
Rašyti komentarą