"Vaitelių" sodininkai turi alternatyvą

"Vaitelių" sodininkai turi alternatyvą

42-ojo maršruto autobusu į sodus važiuojantiems žmonėms, kurie dažnai būna jau vyresnio amžiaus, kelionė tampa iššūkiu, kai šiltomis dienomis nebelieka vietos atsisėsti. Transportininkai teigia, kad į sodus vežti keleivių pailgintu autobusu nėra techninių galimybių, ir siūlo sodininkams pasinaudoti alternatyva - 25-ojo maršruto autobusu.

Šių metų pavasarį "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) pradėjo organizuoti susisiekimą su "Vaitelių" ir "Rasos" sodų bendrijomis Klaipėdos rajone - ėmė važiuoti naujas 42-uoju numeriu pažymėtas autobusas. Redakcijai paskambinęs "Vaitelių" sodų bendrijos sodininkas Rimantas pasakojo, kad aptarnavimu viešajame transporte žmonės patenkinti, tačiau gana dažnai pritrūksta vietos atsisėsti.

"Vežėjai dirba savo darbą, aptarnavimas tikrai geras, nepalyginsi su senais laikais, bet tas važiavimas nėra komfortiškas. Važiuoja trumpas autobusas, todėl važiuojant į sodus žmonėms reikia stovėti, grįžtant iš sodų taip pat. Man 61-eri, bet mano sveikata dar gera, galiu pastovėti, bet graudu žiūrėti, kai vyresnio amžiaus žmonės su visokiais negalavimais yra priversti stovėti", - sakė pašnekovas.

Pasak jo, būtų labai gerai, jeigu atsirastų galimybė į sodus važiuoti pailgintu autobusu, kuriame užtektų vietos sodininkams atsisėsti.

"Kai perėmėme maršrutą, pirmiausia iki "Vaitelių" pratęsėme ir 25-ąjį maršrutą. Iki tol šis maršrutas buvo organizuojamas Kretingos ir Klaipėdos rajonų, dabar prisijungė ir Klaipėdos miestas, kurio interesas buvo susisiekimas su "Vaitelių" sodais, nes pamatėme, kad žmonių ten yra daug ir reikia pertvarkų", - sakė KKT vadovas Gintaras Neniškis.

Šiuo metu darbo dienomis 42-as autobusas į "Vaitelius" ir "Rasą" iš Klaipėdos važiuoja 2 kartus per dieną, savaitgalį - 3 kartus. 25-ojo maršruto autobusas į Jokūbavą ir Vaitelių kaimą užsuka 2 kartus per dieną.

"Situacija pagerėjo, bet, kalbant apie 42-ąjį maršrutą, pasitaiko atvejų, kai važiuoja stovintys keleiviai. Tai sodų maršrutas, kurio autobusai važiuoja į dvi sodų bendrijas, patys didžiausi srautai juo yra penktadienį po darbo ir šeštadienį ryte. Transporto priemonė yra modernesnė, turinti mažiau sėdimų vietų. Jų yra 38, o keleivių būna nuo 40 iki 60. Jeigu geras oras, keleivių būna dar daugiau, tad daliai žmonių tenka pastovėti, o tai kelia nepasitenkinimą. Kai tik perėmėme maršrutą gegužės mėnesį, kurį laiką buvo labai šilta ir pasitaikė situacija, kai autobusu važiavo apie šimtą žmonių. Tai jau ekstremalu", - pasakojo KKT direktorius.

Anot G. Neniškio, vežti keleivių į sodus pailgintu autobusu nėra techninių galimybių - "Rasos" soduose yra kalnas, o gatvės siauros, tad ilguoju autobusu nebūtų įmanoma važiuoti.

Pašnekovo teigimu, sodininkams nebūtina važiuoti tik 42-uoju autobusu - galima keliauti ir 25-uoju. Tačiau, ko gero, keleivius motyvuoja kaina - 42-uoju autobusu nuvažiuoti iš Klaipėdos į "Vaitelius" kainuoja 1,3 Eur, 25-uoju - 1,5 Eur. Tiesa, 42-ojo maršruto trasa yra 8 km ilgesnė.

"Yra labai stabilus ir aiškus keleivių srautas, kai geras oras, tų žmonių prisideda. Jeigu pridėtume dar vieną reisą, žmonės persiskirstytų, bet už papildomą reisą reikėtų sumokėti, o jo veiksmingumas pasimatytų tik šiltomis dienomis. Tačiau neatmetame galimybės ateityje dar vieną 42-ojo maršruto reisą pridėti ir darbo dienomis, bet tikrai jau ne šią vasarą", - reziumavo G. Neniškis.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder