Žmonėms su klausos negalia - geresnis aptarnavimas

Žmonėms su klausos negalia - geresnis aptarnavimas

Klaipėdos miesto savivaldybė, atsižvelgdama į klausos negalią turintiems asmenims kylančius sunkumus, 2014 m. Informavimo ir e. paslaugų skyriaus Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje įrengė specialią darbo vietą, skirtą tokių asmenų aptarnavimui. Ši praktika pasirodė sėkminga, todėl toks aptarnavimo modelis pritaikytas ir Socialinės paramos skyriaus patalpose Laukininkų g. bei Vytauto g.

Nuo šiol klausos negalią turintys asmenys, atvykę į gyventojų priėmimą Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje ar Socialinės paramos skyriuje, turės galimybę gauti nuotolinę gestų kalbos vertimo paslaugą. Ši paslauga bus teikiama Skype programos vaizdo skambučiu susisiekiant su gestų kalbos vertėjų centru.

Tokiu būdu paslaugos suteikiamos greitai ir kokybiškai. Klausos negalią turintiems žmonėms nebereikia ieškotis vertėjų, galinčių juos palydėti į įstaigą. Gestų kalbos vertimo centrai sunkiai pajėgia tenkinti vertėjų poreikį, kai paslaugas reikia teikti kontaktiniu būdu. Tokiais atvejais vertėjas ne tik lydi asmenį, bet ir kartu laukia eilėje. Technologijų pritaikymas suteikia galimybes pačiam klausos negalią turinčiam asmeniui jaustis nepriklausomai ir pilnavertiškai, o vertėjui taupyti laiką ir užtikrinti kitų paslaugų teikimą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder