"Nemuno žiedo“ vadovybė įtariama galimai neskaidria veikla
V. Visockis pažymėjo, kad prasidėjus "Nemuno žiedo" bankroto procedūrai, sumažėtų galimybės gauti atitinkamą informaciją. Anot jo, įtarimus kelia ne tik įstaigos finansavimo aplinkybės, bet ir vykdoma veikla bei buhalterinė apskaita.
"Nemuno žiedas" yra vienintelė tokio tipo trasa Lietuvoje ir ji turėtų prisidėti prie automobilių bei motociklų sporto sklaidos ir vystymo, kadangi istoriškai ši trasa ir buvo įkurta šiems tikslams, tačiau realybėje yra atvirkščiai. "Nemuno žiedas" verčiasi grynai komercine veikla, kuri ne tik kertasi su saugumo reikalavimais, bet ir kelia pagrįstas abejones trasos valdymo skaidrumu", - sakė V. Visockis.
Anot jo, profesionalų sportą atstovaujančios ir trasą išsinuomojusios organizacijos būna verčiamos mokėti už paslaugas, kurios galimai nebuvo suteiktos, o kaina, kurią tenka mokėti - diskriminacinė.
"Mūsų asociacija vienija mėgėjus ir profesionalus, kuriems "Nemuno žiedas" yra kone vienintelė vieta tobulinti savo įgūdžius, nekalbant jau apie profesionalių varžybų organizavimą, tačiau tokių galimybių mes neturime, nes trasą valdančios įstaigos vadovai prioritetą teikia niekam nežinomoms organizacijoms bei jų organizuojamoms varžyboms ir nesileidžia į jokias kalbas apie trasos pritaikymą auto-moto sporto federacijų vykdomoms programoms. Nereikia stebėtis, kad didieji profesionalūs renginiai iškeliavo pas kaimynus", - piktinosi V. Visockis.
Jo teigimu, "Nemuno žiedo" vadovas gali būti susijęs ir su kitomis viešosiomis įstaigomis ar organizacijomis, kurios ne tik dažnai užima trasą savo poreikiams, bet ir gauna papildomą finansavimą iš KKSD.
"Esame informavę daugelį atitinkamų institucijų apie tai. Deja, mūsų bandymai įspėti apie atsainų požiūrį į trasos priežiūrą ir jos neatitikimą tarptautinio saugumo reikalavimams lieka neišgirsti visų, išskyrus medikus, kurie būna priversti teikti pagalbą nukentėjusiems", - sakė V. Visockis.
Vien šiais metais iš šios trasos į Kauno klinikas su sunkiomis traumomis buvo pristatytas ne vienas sportininkas. Federacijos vadovo teigimu, yra tik pavieniai atvejai, apie kuriuos pavyko sužinoti: jų gali būti ir gerokai daugiau.
"Varžybų organizavimas priešinga trasos eismo kryptimi nei nustatyta, saugos atitvarų nebuvimas - tai tik keli atsainaus požiūrio į saugumą pavyzdžiai, kurių ten begalybė. Atrodo, kad "Nemuno žiedu" rūpinasi grupė asmenų, galimai suinteresuota savo asmeninių interesų tenkinimu, o ne profesionaliu darbu. Susidaro įspūdis, kad toks valdymas ne tik priimtinas KKSD vadovybei, bet ir galimai susijęs su jais", - kalbėjo LMSF prezidentas.
Lietuvoje motociklizmas vystomas nuo 1918 metų. Po nepriklausomybės atkūrimo, Lietuvos motociklų sporto federacijos veikla atkurta nuo 1990 metų. Lietuvos motociklų sporto federacija vienija per 46 įvairias moto organizacijas bei klubus. Lietuvos motociklų sporto federacija yra vienintelė pripažinta federacija ir dalyvauja tarptautinėje motociklų sporto veikloje, bendradarbiauja su Lietuvos Respublikos ir užsienio motociklų sporto organizacijomis, organizuoja Lietuvos Respublikos motociklų sporto čempionatus, pirmenybes, kitas varžybas bei sporto renginius, susijusius su motociklų sportu ir mototurizmu, vykdo trasų licencijavimą ir atestavimą, sportininkams išduoda licencijas, sudaro kasmetinį motociklų sporto renginių Lietuvos Respublikoje kalendorių, registruoja rekordus ir geriausius sportinius rezultatus, ruošia motosporto teisėjų rengimo programą, vykdo jų atestaciją ir kt.
Rašyti komentarą