Bulgarijos populiarumas per metus išaugo beveik dvigubai

Bulgarijos populiarumas per metus išaugo beveik dvigubai

 

„Per pirmuosius devynis 2011 m. mėnesius turistų, vykusių į Bulgariją su kelionių organizatoriais ir kelionių agentūromis, skaičius išaugo net 88,5 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2010 m., – sakė Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos Tikslinių rinkų skyriaus vyr. specialistė Elena Žibort. – Tai, be abejonės, yra didžiausias metinis augimas tarp 10 populiariausių užsienio šalių.“

„Bulgarija šiemet išties labai populiari. Jau pardavėme beveik 40 proc. visų planuojamų kelionių į šią šalį, o vasaros sezonas dar net neprasidėjo, – džiaugėsi tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė. – Keliones į Bulgariją pradėjome siūlyti tik šiemet, tačiau vien per turizmo parodą „Vivattur“ kelialapius įsigijo beveik 300 žmonių. Procentiškai Bulgarija populiarumu pranoko net Turkiją.“

Ne tik lietuviai džiaugiasi naujai atrasta atostogų kryptimi. Bulgarijos kurortais, tiesa, jau ne pirmus metus, mėgaujasi ir italai, vokiečiai, britai bei skandinavai. Nuolat didėjančius turistų srautus iš Europos lemia žemos kainos, saugi ir patogi aplinka, kokybiškos paslaugos. Turizmo departamento duomenimis 2011 m. Bulgarija Europoje pirmavo pagal užsienio turistų nakvynių apgyvendinimo įstaigose skaičiaus augimą – jų padaugėjo net 19,9 proc. Į Bulgariją atvykę žmonės taip susižavi šalimi, kad noriai investuoja į nekilnojamąjį turtą ir įsigyja butus, kotedžus ar apartamentus.

Bulgarija labai sėkmingai ir sparčiai vysto turizmą. Šiandien šalies kurortai nebeprimena sovietinių laikų, renovuojami senieji ir statomi nauji kokybiški viešbučiai, gausu pasilinksminimo vietų – barų, naktinių klubų bei gerų restoranų. Lietuviai noriai renkasi šią dar neatrastą ir paslaptingą šalį, kurioje kainos toli gražu negąsdina net ir pačių taupiausių poilsiautojų. „Vidutinė kelionės į Bulgariją kaina yra apytiksliai 1500 Lt asmeniui, tačiau galima nuvykti ir už 1083 Lt“, – prieinamas kainas pabrėžė I. Aukštuolytė.

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ turistus skraidina net į du Bulgarijos miestus – Burgasą ir Varną. Bent jau kol kas Burgaso regionas populiaresnis: beveik pusė kelionių nupirkta į ten esančius Saulėto kranto, Šv. Vlaso bei Nesebero kurortus. Tačiau turistai noriai renkasi ir Varnos regione esančius Obzoro ar Auksinių kopų kurortus.

 „Bulgarijos viešbučių infrastruktūra labai universali – sau tinkantį viešbutį lengvai ras tiek naujų pojūčių ir veiklos ištroškęs jaunimas, tiek šeimos, poilsiaujančios su vaikais, – atostogų Bulgarijoje privalumus toliau vardijo I. Aukštuolytė. – Čia atostogomis mėgausis ir aktyvaus poilsio laukiantys turistai, ir tylą bei ramybę vertinantys keliautojai.“ Aktyvų Bulgarijos kaip turistinės šalies vystymąsį geriausiai įrodo ten jau įsikūrę pasaulinio lygio viešbučių tinklai – „Sol“, „Melia“, „Doubletree by Hilton“, „Barcelo“, „Iberostar“ ir kt.

Kas gi renkasi atostogas Bulgarijos kurortuose? „Keliauja jaunimas ir vyresnio amžiaus žmonės, gal kiek dažniau šią kryptį renkasi šeimos, nes vaikų nevargina ilgas skrydis, o paplūdimiai visus vilioja smulkiu auksiniu smėliu. Smagu, kad sulaukėme užsakymų ir iš jaunavedžių“, – sakė I. Aukštuolytė.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder