Uostamiesčio "Chorų karų" komanda praaugo televizorių ekranų ribas - kolektyvas pradėjo rengti "gyvus" susitikimus su klaipėdiečiais.
Vakar minint Pasaulinę ligonių dieną choras lankėsi Klaipėdos universitetinėje ligoninėje. Po čia vykusių mišių ir kolegų - Klaipėdos Marijos Taikos karalienės bažnyčios grigališkojo choro - pasirodymo Deivydo Norvilo-Deivio suburtas kolektyvas atliko keletą kūrinių iš savo kas savaitę pildomo repertuaro. Tai - ne paskutinis "gyvas" pasirodymas klausytojams, žadėjo choras.
Šiandien 18 val. kolektyvas rengia dar vieną susitikimą su klaipėdiečiais - prekybos centre "Akropolis" choristai dalins lipdukus su raginimais balsuoti už pajūrio komandą TV3 transliuojamame projekte. Lipdukus nemokamai atspausdino Sauliaus Jokužio leidykla-spaustuvė.
Šį šeštadienį "Chorų karuose" skambės visų laikų garsiausios meilės dainos. Dangiškas uostamiesčio choras pasirinko sudėtingą, bet itin populiarų ir puikiai skambantį kūrinį - grupės "Queen" hitą "Somebody To Love".
"Išsikėlėme aukštai kartelę, tačiau būtent toks darbas ir yra įdomus", - sakė viena iš komandos chormeisterių Aušra Smičiūtė.
Jos kolegės ir choristės Kristinos Jatautaitės teigimu, sceninė ir choreografinė pasirodymo dalys šiuosyk būsiančios minimalistinės ir konceptualios.
"Nenorėjome nusaldinti pasirodymo ir tikimės, kad jis ne tik suteiks klausytojams malonių įspūdžių, bet ir privers susimąstyti", - sakė choro nariai.
Uostamiesčio choras džiaugiasi sulaukiantis vis daugiau geranoriškų klaipėdiečių pagalbos agituojant miestelėnus balsuoti už savo atstovus. Antradienį videooperatorius Michailas Andrijanovas ir fotografas Filipas Butkinas choro dainininkams surengė fotosesiją, kurios metu buvo susuktas ir šmaikštus vaizdo klipas, jau klajojantis internete.
Choro dainininkai fotosesijai pasipuošė paskutiniojo filmavimo metu vilkėtais jūriniais ansambliais. O du iš jų - Indrė ir Tadas - žemaitiškai suvaidino situaciją, kuri tapo reklaminio klipuko pagrindu. Jame dainininkai kartu su choro vadu Deiviu ragina projekto žiūrovus balsuoti už jų komandą.
Po fotosesijos ir filmavimo montavimo darbai virė iki vėlyvos nakties, bet nė nesulaukus ryto reklama bei reportažas apie tai, kaip ji buvo kuriama, jau puikavosi interneto svetainėje YouTube.com.
Rašyti komentarą