Iš užsienio šalių atkeliaujančios siuntos – be gavėjų adresų

Iš užsienio šalių atkeliaujančios siuntos – be gavėjų adresų

Lietuvos paštas praneša, kad pastaruoju metu vis daugiau siuntų, atkeliavusių iš užsienio šalių, nepasiekia gavėjų, nes ant siuntos nenurodomas gavėjo adresas. Ypač daug tokių siuntų pristatoma iš Kinijos internetinių parduotuvių.

„Vien per pastarąjį mėnesį atgal į Kiniją išsiuntėme keliasdešimt siuntų, ant kurių nebuvo nurodytas tikslus gavėjo adresas. Dažniausiai ant tokių siuntų nurodomas tik gavėjo vardas ir šalis. Jei ant siuntos nėra nurodytas gavėjas ir tikslus jo gyvenamosios vietos adresas su pašto kodu, gyventojams jos negalime pristatyti ir esame priversti grąžinti siuntėjui“, – aiškino Lietuvos pašto Pašto operacijų tarnybos direktorius Robertas Gudavičius.

Pasak R. Gudavičiaus, dažniausiai siuntos be tikslaus gavėjo adreso atkeliauja iš įvairių internetinių parduotuvių. Pirkėjas, registruodamasis elektroninėje parduotuvėje, tikėtina, nenurodo tikslių savo kontaktinių duomenų, dėl to vėliau kyla siuntų pristatymo problemų.

Lietuvos paštas primena, kad ant siuntos, siunčiamos iš užsienio, turi būti aiškiai nurodytas siuntos gavėjo vardas, pavardė, tikslus gavėjo adresas su pašto kodu, o gavėjo šalies pavadinimas turi būti užrašytas spausdintinėmis raidėmis lietuvių arba anglų kalba, pavyzdžiui:

Vardeniui Pavardeniui

Pašto g. 1-22

LT-01234 Vilnius

LITHUANIA

Pageidautina ant siuntos nurodyti ir gavėjo mobiliojo telefono numerį. Tada Lietuvos pašto kurjeriai gali greičiau susisiekti su siuntos gavėju ir iškart susiderinti siuntos pristatymo laiką bei vietą.

Daugiau taisyklingo pašto siuntos adresavimo pavyzdžių galima rasti Lietuvos pašto internetinėje svetainėje www.post.lt arba sužinoti paskambinus informacijos telefonu 8 700 55 400.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder