Kauniečių netenkina taksi paslaugų kokybė, rodo apklausa

Kauniečių netenkina taksi paslaugų kokybė, rodo apklausa

Kauno miesto taksi ir maršrutinių taksi vairuotojų darbo kokybė yra nepatenkinama, šias transporto paslaugas teikiančių vairuotojų darbo kultūra, etika yra palikta savieigai, be priežiūros ir kontrolės, rodo apklausos, kurią atliko Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, rezultatai.

Kauno mieste leidimus verstis taksi paslaugomis turi 24 taksi įmonės ir 40 įmonių, vežančių keleivius M2 klasės autobusais. Individualios veiklos pažymėjimus turi 150 vairuotojų. Iš viso mieste dirba 574 taksi ir M2 klasės autobusų vairuotojai. Paprašyti nurodyti dažniausiai pasitaikančius nepatogumus apklausiami gyventojai minėjo nemažai su aptarnavimo kultūra ir etika susijusių dalykų: nemalonų ir nemandagų vairuotoją (12,66 proc.), netvarkingą aprangą (11,81 proc.), primestinį bendravimą nepageidaujant klientui (10,13 proc.), rūkymą automobilyje (9,7 proc.). Taip pat dažnai buvo minimi ir darbo reikalavimų pažeidimai: važiavimas ne trumpiausiu maršrutu (11,39 proc.), taksometro neįjungimas (10,97 proc.), vairuotojo nuovargis ir prasta savijauta (8,86 proc.), nežinojimas, kur važiuoti (8,44 proc.), važiavimas neužsisegus saugos diržo (5,49 proc.).

Pasak Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų atstovės Audronės Jankuvienės, bendroje taksi vairuotojų kompetencijų statistikoje žinios ir įgūdžiai daugiausiai vertinami neigiamai (39,17 proc.) arba tik iš dalies patenkinamai (35,48 proc.).

Vairuotojų darbo etika vertinama kaip iš dalies patenkinama (48,39 proc.). Tačiau didelė dalis (35,48proc.) apklaustųjų teigė, kad darbo etika jų netenkina. Elgesio kultūrą panaši respondentų grupė (43,55 proc.) vertina kaip iš dalies arba visiškai nepatenkinamą. Kalbos kultūra buvo įvertinta neigiamai (41,94 proc.) arba tik iš dalies patenkinamai (72,38 proc.).

Užsienio kalbų žinojimas vertinamas neigiamai (41,94 proc.) arba respondentai apie tai neturėjo informacijos. Vairavimo įgūdžiai vertinami iš dalies patenkinami (35,48 proc.), o 32,26 proc. respondentų juos vertina neigiamai. Kelių eismo taisyklių laikymasis (38,71 proc.) ir miesto išplanavimo bei lankytinų vietų žinios (40,32 proc.) įvertinti kaip netenkinantys.

Apklausos organizatoriai, remdamiesi gautais rezultatais, įsitikino, jog dažniausios problemos, susijusios su maršrutinių taksi vairuotojais, yra netvarkinga jų apranga (18,1 proc.), garsi ir nekultūringa kalba telefonu (17,65 proc.), nemalonus ir nemandagus vairuotojas (14,93 proc.), rūkymas automobilyje (14,48 proc.), nuovargis ir prasta savijauta (12,22 proc.).

Daugiausiai nepasitenkinimo sulaukė maršrutiniais mikroautobusais Kaune keleivius vežiojančių taksistų darbo ir bendravimo etika. Akivaizdu, kad reprezentatyvumas ir mandagus bendravimas nėra prioritetiniai maršrutinių taksi vairuotojų darbo principai, pažymi apklausos rengėjai.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder