Vasaros estrada gali būti griaunama

Vasaros estrada gali būti griaunama

Gali būti, kad uostamiesčio Vasaros koncertų estrada bus sulyginta su žemėmis išgriaunant žiūrovų tribūnas ir paliekant tik dengtąją chorinę dalį.


Tai - vienas iš variantų siūlant būdus, kaip geriau panaudoti šį objektą.


Ketvirtadienį miesto Tarybos Kolegija tiesiog
dūzgė nuo prieštaravimų aiškinantis, kaip gelbėti šį vieną iš kelių unikalių tokio tipo statinių Baltijos valstybėse.


Problema paprasta - turto valdyme: Vasaros estradą prižiūri, nuomoja UAB "Poilsio parkas", kurios 97,7 proc. akcijų valdo savivaldybė.


Įmonės veikla yra nuostolinga (pernai patirta 27 tūkst. Lt nuostolių), nes jai nepakanka gaunamų pajamų sąnaudoms padengti.


Šiuo metu bendrovė pastovias pajamas gauna iš patalpų, estrados nuomos. Estrada yra po atviru dangumi, todėl teigiama, kad ji nepatraukli koncertų bei pramogų rengėjams. Be to, veikla yra ne tik sezoninė, bet ir priklauso nuo oro sąlygų. Renginiai, kurie dažniausiai yra nekomerciniai, joje vyksta 3-4 kartus per metus.


Image removed.


Jau kurį laiką įvairiuose sluoksniuose vyko diskusija, ką daryti, kad estrada vėl būtų patraukli. Vienas variantų - pertvarkyti parką į rekreacinę zoną su dviračių takais, SPA centrais, vandens poilsio parku. Kitas - skirti parką kultūrinei funkcijai.


Buvo pasiūlyta ir tokia mintis: nugriauti Vasaros koncertų estrados sėdimąją betoninę dalį, užsėti lygią vietą žole, kad joje galėtų rinktis žiūrovai.


Dar vienas variantas - uždengti estradą, tačiau tokia idėja Kolegijai atrodė neracionali, nes reikalautų labai daug lėšų, be to, nesugebėtų konkuruoti su universalia sporto arena, kuri statoma mieste.


Iškelta net idėja įkurti kultūros kompleksą - šalia pastatyti naująjį Klaipėdos valstybinį muzikinį teatrą.


Galop politikai nusprendė, kad bendrovė "Poilsio parkas" turėtų būti likviduota, kadangi UAB statusas neleidžia gauti finansinių dotacijų iš savivaldybės biudžeto, įmonė turi pati išsilaikyti.


Jei turtas būtų perimtas pačios savivaldybės, pinigų būtų galima skirti. Estradą valdyti galėtų arba savivaldybė, arba jos biudžetinė įstaiga, arba operatoriai, parinkti koncesijos pagrindais. Leisti privatizuoti bendrovę atsisakyta.


Uostamiesčio mero Rimanto Taraškevičiaus žiniomis, geriausiai tokio pobūdžio estrada prižiūrima Estijoje, Taline: ten objektą valdo parinkti operatoriai.


Bet kokiu atveju politikai nutarė siekti, kad estrada išliktų, tik neaišku, kokiu pavidalu, nes tai - ne tik unikalus objektas, bet ir simbolinė vieta, mat estradoje vyko mitingai Sąjūdžio laikais, ji savotiškai simbolizuoja ir kovą už šalies nepriklausomybę.


Denisas NIKITENKA, ve.lt


Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder