Bendra sąskaita supriešino klaipėdiečius

Bendra sąskaita supriešino klaipėdiečius

Į nesusipratimų virtinę pateko Klaipėdos gyventojai, kurie žodžiu esą sutiko gauti bendrą sąskaitą už komunalinius patarnavimus, ir tokią paslaugą pasiūliusi UAB "Aservis".

Dėl to verslininkai, namų valdų administratoriai ir komunalinių paslaugų tiekėjai penktadienį aiškinosi situaciją uostamiesčio savivaldybės administracijos inicijuotame susitikime.

Pastaruoju metu dalis klaipėdiečių kreipdavosi tiek raštu, tiek žodžiu ir informuodavo, jog nebuvo užsisakę jokios bendros sąskaitos, tačiau ją gavo.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Viačeslavas Karmanovas teigė, jog po keletą metų trukusios darbo grupės nagrinėjimų dėl bendros sąskaitos taikymo buvo nuspręsta, kad tokia paslauga nėra privaloma.

"Tai parašyta darbo grupės išvadose, vieninga sąskaita už komunalines paslaugas įdiegta siekiant sumažinti mokestinę naštą gyventojams. Bet dabar gavome ne mažai pranešimų, kad tokia vieninga sąskaita gaunama, o paslaugos esą niekas neužsisakė. Žmonės pamato ir "Aservis" rekvizitus, jie nieko nebesupranta ir nerimauja", - dėstė valdininkas.

Žmonės taip pat klausė, ar minėtai įmonei bankrutavus neteks dar kartą mokėti už patarnavimus.

"Aservis" atstovai tokias kalbas paneigė, nes visi pinigai laikomi ne bendrovės, o banko sąskaitoje ir yra skirti tik paslaugų apmokėjimui jų tiekėjams.

"O dėl tų skambučių galiu pasakyti tiek, kad jau porą savaičių nebeskambinama, toks klientų pritraukimo būdas sustabdytas. Čia mes gal suklydome, nes buvo perkama apklausų paslauga. Įmonė už kiekvieną naują klientą gaudavo tam tikrą sumą pinigų. Kai perklausėme įrašytus pokalbius paaiškėjo, kad žmogaus sutikimas būdavo užrašomas net jam atsakius "pagalvosiu", "galbūt", "pabandom". Blogai ir tai, kad nebuvo plačiau ir išsamiau pokalbio metu pristatomi mūsų teikiamos paslaugos privalumai", - dėstė "Aservis" atstovas Darius Kriukas.

Tiek uostamiesčio savivaldybės administracijos, tiek AB "Klaipėdos energija" bei "Klaipėdos vanduo" atstovai teigė, kad po tokių nesusipratimų bus reikalaujama raštiškų vartotojų sutikimų naudotis vieningos sąskaitos sistema.

Tie, kurie neva davė sutikimą telefonu, gali paslaugos atsisakyti paskambinę "Aservis" atstovams.

"Paslauga yra nauja, ji mūsų mieste teikiama dar tik tris mėnesius, todėl būtina kuo išsamiau informuoti žmones. Tos informacijos buvo per mažai", - replikavo uostamiesčio vicemerė Judita Simonavičiūtė.

Kol kas vieningos sąskaitos sistema Klaipėdoje naudojasi apie 5 tūkst. vartotojų. Teigiama, kad tokių, kurie po telefonu atlikto paslaugos užsisakymo liko nesuprasti, buvo apie 10 proc.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder