Nors ir su bilietu, bet - zuikis

Nors ir su bilietu, bet - zuikis

Į "Vakarų ekspresą" jau ne pirmą kartą kreipiasi žmonės, turėję nemalonumų didžiuosiuose miesto autobusuose. Jų priežastis - gendanti elektroninių bilietų sistema.

Klaipėdietė Adelė Zajančauskienė redakcijai papasakojo savo istoriją. Anot moters, nors jos turimas elektroninis bilietas, nuskenavus autobuso skaitytuvu, supypsėjo, patvirtindamas, jog autobusu važiuoti galima, vėliau įlipusios kontrolierės įrenginys jau rodė, jog bilietas nepažymėtas ir negalioja.

Nors klaipėdietė rodė mokėjimo kvitą, kuriame nurodyta, jog bilietas yra papildytas, - kontrolierių tai neįtikino. Moteris buvo išlaipinta iš autobuso, jai kategoriškai liepta mokėti baudą. Neiškentusi ponia Adelė pati iškvietė policiją, tačiau ši tokiu atveju padėti negalėjo. Galų gale VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" darbuotojai išsiaiškino, jog bilietas papildytas, jame suma pakankama važinėtis autobusu ir moters atsiprašė už sistemos klaidas.

Pasak "Klaipėdos keleivinio transporto" direktoriaus Gintaro Neniškio, problemų, kylančių dėl naudojimosi elektroniniais bilietais, pasitaiko gana retai - vieną ar du kartus per mėnesį. Ir tai dažniausiai dėl to, jog vartotojai neteisingai nuskaito patį bilietą. Pasak jo, elektroninį bilietą turi apie 22 tūkstančiai klientų ir tik nedideliam procentui vartotojų kyla nesklandumų.

A. Zajančauskienės atvejį G. Neniškis pavadino išskirtiniu. Anot jo, šis nesusipratimas įvyko dėl to, jog kaip tik poniai Adelei važiuojant autobusu sugedo kompiuterinė programa, kuri buvo taisoma važiavimo metu - keistas valdymo kompiuteris. Taisant buvę duomenys išsitrynė, todėl, nors prieš tai elektroninio bilieto duomenys buvo užfiksuoti autobuso skaitytuve, vėliau kontrolierės tų duomenų dėl taisymo nebematė.

G. Neniškio teigimu, tokių atvejų pasitaiko itin retai - kas 3-4 mėnesius, tačiau pripažino, jog tai - "Klaipėdos keleivinio transporto" kaltė.

"Labiausiai nesmagu, kad moteris buvo išlaipinta iš autobuso, nors viską buvo galima išsiaiškinti vietoje", - sakė direktorius. G. Neniškio manymu, viskas būtų išsisprendę daug lengviau, jei būtų aktyviau bendradarbiaujama tarpusavyje. Vairuotojas tiesiog turėjo žinoti apie gedimus ir įspėti dėl galimų problemų kontrolieres.

Pasak G. Neniškio, tokie nesusipratimai dar nerodo, jog elektroninių bilietų kompiuterinė sistema yra nekokybiška. "Visus buvusius nekokybiškus įrenginius pakeitėme dar praėjusių metų rugsėji, todėl nuo tada taip dažnai problemų nebepasitaiko. Vis dėlto klaidos yra neišvengiamos. Belieka pripažinti savo kaltę ir atsiprašyti", - sakė G. Neniškis.

"Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius pasakojo, jog pačios elektroninio bilieto kortelės gaminamos Lietuvoje ir yra pakankamai kokybiškos. Vis dėlto G. Neniškis patarė keleiviams visada saugoti elektroninio bilieto pildymo kvitą, taip pat žinoti, jog visus atvejus galima išsiaiškinti, nes visi duomenys yra fiksuojami kompiuteriniu būdu.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder