Uosto tarnybos jau po vienu stogu

Uosto tarnybos jau po vienu stogu

Nuo 2012 m. balandžio 20 d. Uosto direkcijos darbuotojai, iki šiol dirbę Uosto direkcijai priklausančiose patalpose, esančiose Pilies g. 4, Nemuno g. 8A, Sankryžos g. 7, Nemuno g. 40 (dalis darbuotojų), persikėlė į Uosto direkcijos administracines patalpas adresu J. Janonio 24.

Persikėlus didžiajai daliai Uosto direkcijos darbuotojų į bendras, 2011 m. kovo 22 dieną iš AB „DFDS Lisco“ už 14,014 mln. Lt įsigytas administracines patalpas, atlaisvinta 4464 m2 ploto patalpų.

Uosto direkcijos administracinių patalpų įsigijimo poreikį nulėmė tokie faktoriai, kaip Uosto direkcijos tarnybų koncentracijos būtinybė viename pastate, siekiant užtikrinti operatyvų uosto valdymą, taip pat siekis sutaupyti ir išvengti didelių eksploatacinių sąnaudų, susidarančių eksploatuojant kelis objektus ir papildomai nuomojant papildomas patalpas.

„Be to, atsižvelgėme ir į tai, jog iki tol turėtos administracinės patalpos neatitiko sanitarinių higienos normų, nes daugumai darbuotojų teko tik apie 4 m2 darbinio ploto. Įvertinus ir socialinį aspektą, t. y. pastato vietą, pasiekiamumą, patogumą, reikiamo ploto bei patalpų kokybės atitikimą,esamos administracinės patalpos atitinka mūsų poreikius ir lūkesčius“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder