Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, vasarą įprastai autobusų reisai labiausiai "karpomi" Šilutės plente. Dėl to rečiau kursuos 2, 5, 15 maršrutų autobusai. Truputėlį rečiau važiuos ir 3, 8, 9, 10 ir 17 maršrutą aptarnaujančios transporto priemonės.
"Tačiau atsižvelgiant į pakoreguotą traukinių važiavimo grafiką, paskutiniai 8 ir 15 maršrutų autobusų reisai yra pavėlinti", - sakė G. Neniškis.
Anot jo, nuo penktadienio dažniau kursuos 4 ir 6 maršrutai, kurių paskutiniai savaitgalio reisai irgi pavėlinami. Į pajūrį papildomai veš 4A maršruto autobusas, dalį trasos važiuojantis Šilutės plentu.
Pokyčiai palietė ir du nuo pernai rugsėjo atsiradusius priemiestinius maršrutus - 23 ir 24. Kadangi 23-iuoju daugiausia naudojasi mokiniai, pasibaigus mokslo metams nebeliks dviejų dieninių reisų, nuo Ligoninės stotelės darbo dienomis prasidedančių 14.35 ir 15.30 val. Tačiau pridedamas vienas reisas vakare, prasidėsiantis 21.06 val. Iki šiol paskutinis autobusiukas iš Ligoninės stotelės išvažiuoja 20.06 val.
Radikaliausi pokyčiai daromi 24-ajame maršrute. Jis nuo birželio važiuos nebe iki Atgimimo aikštės, o iki Melnragės, tačiau darbo dienomis vietoje 7 reisų atsiras 20, o savaitgaliais vietoje keturių - 18.
"Kol kas šie pokyčiai - tik vasaros sezonui, tačiau iš esmės šis maršrutas ir turėtų būti toks, kaip 23-iasis - atlikti privežamąją funkciją. Žmonės, kurie nuolat važiuoja vis tiek dažniausiai naudojasi mėnesiniais bilietais, tad jie be papildomų išlaidų Melnragėje galės persėsti į 6-ąjį ar 4-ąjį autobusą, o dabar dar 24-ojo maršruto reisai bus priderinti ir prie 4A autobuso, leidžiančio nuvažiuoti į Šilutės plentą. Be to, šis pakeitimas leis išvengti situacijų, kai miesto centre į autobusiuką gali prisėsti norintieji nuvažiuoti į paplūdimius, o Karklėje gyvenantieji galėtų tiesiog nebetilpti", - sakė G. Neniškis.
Nuo birželio pagaliau pradeda kursuoti ir du nauji maršrutai - 25 (Turgus-Jokūbavas) ir 26 (Atgimimo aikštė-Radailiai-Šimkai). Juose pirmą kartą Lietuvoje funkcionuos trijų zonų bilietai, leidžiantis važiuoti ir uostamiestyje, ir Klaipėdos, ir Kretingos rajonuose.
"Laikas šiems maršrutams startuoti nėra pats tinkamiausias, nes visgi pagrindinį keleivių kontingentą čia sudarys moksleiviai ir studentai. Tačiau pradžia nusikėlė dėl užsitęsusių procedūrų - viską reikėjo derinti net su trijų savivaldybių administracijomis. Visgi tikimės, kad šie maršrutai įsibėgės, nes naudojantis zoniniu bilietu žmogus, kasdien važiuojantis bent du kartus, priklausomai nuo atstumo sutaupys 10-15 procentų lyginant su įprastinių bilietų kainomis. Jie, kaip ir kituose priemiestiniuose maršrutuose galios ir čia - tai yra žmogus už tam tikrą važiavimo atkarpą galės sumokėti grynaisiais vairuotojui", - teigė KKT vadovas.
Rašyti komentarą