Pažangumas pagal genus

Pažangumas pagal genus

Londono karališkojo koledžo Psichiatrijos instituto (King's College London's Institute of Psychiatry) darbuotojai aptiko, kad vaikų pažangumas labai priklauso nuo genetikos. Tokią išvadą mokslininkai priėjo ištyrę 4 tūkstančius 12-mečių dvynukų porų.

Monozigotinių dvynių (kurių genomo organizacija identiška) anglų, matematikos bei gamtos mokslų testų rezultatai tarpusavyje buvo labai panašūs. Dizigotinių brolių ir seserų (jų genomas panašus tik iš dalies) testų rezultatai smarkiai skyrėsi.

Taigi jeigu mokant vaikus būtų atsižvelgiama į genetiką, tektų atsisakyti požiūrio, kad vaikas turi būti pasyvus žinių gavėjas.

Iš tiesų vaikas turėtų būti aktyvus švietimo proceso dalyvis, kuris renkasi, modeliuoja ir kuria savo paties mokymosi schemas, iš dalies remdamasis ir savo genetiniais polinkiais, teigia mokslininkai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder