Didelės vestuvės išeina iš mados

Nors vasara dar tik prasidėjo, metrikacijos biuruose jau pats darbymetis, mat viena po kitos amžinos meilės prisiekti traukia įsimylėjėlių poros. „Vakaro žinios“ šią savaitę lankėsi Vilniaus santuokų rūmuose ir kalbėjosi su ką tik šeimas sukūrusiais jaunavedžiais.

Antradienį susituokę Violeta ir Denisas po ceremonijos neslėpė jaudulio ir džiaugsmo. Ilgai laukta akimirka praėjo greitai. Jaunavedžiai kartu jau penkti metai, bet apie vestuves pradėjo kalbėti dar draugystės pradžioje. Ir ne tik kalbėti, Denisas Violetai pasipiršo po keturių mėnesių draugystės. „Mes susipažinome klube. Violetai buvo sukakę 18 metų ir ji pirmą kartą nuėjo į rimtesnę diskoteką. Kai susitikome po to vakaro, iš karto labai įsimylėjau. Todėl ir pasipiršau taip greitai, nes nebemačiau reikalo laukti ilgiau“, - apie gražios draugystės pradžią pasakoja Denisas.

Violeta žibančiomis akimis nė neslepia, kad laukti vestuvių neprailgo, nes mylimasis visuomet šalia ir abejoti jo rimtais ketinimais nėra kaip: „Labai vienas kitą mylime. Visuomet būname visur kartu, negalime vienas be kito. Jis man padeda namuose, net moteriškų darbų nebijo. Taip mes per šiuos kelerius metus ir patikrinti vienas kitą spėjome, todėl nebėra jokių abejonių. Sako, kad po trejų metų meilė dingsta, bet mūsų jausmai kasdien tik dar labiau stiprėja.“

Santuokai antradienį pasirinkę jaunieji norėjo, kad ši šventė būtų kuo intymesnė. Po santuokos porą atlydėję draugai ir artimieji keliavo namo, o jaunavedžiai su liudininkais šventė keturiese. Ir jau kitą dieną laukė povestuvinė kelionė - atostogos lietuviškame pajūryje Palangoje. Tik po to pora aplankys seniai nematytus giminaičius ir praneš apie jiems svarbų gyvenimo įvykį. Beje, povestuvinei kelionei pora sako pasirinkusi lietuvišką kurortą iš nostalgijos ir prisirišimo. Be to, tai dar nereiškia, kad tokia kelionė kainuoja pigiau už skrydį į Turkiją ar Egiptą. „Taip jau kažkodėl yra, kad atostogos Palangoje dar greičiausiai bus brangesnės nei užsienyje. O į užsienius pakeliauti dar suspėsime, visas gyvenimas prieš akis“, - sako Denisas.

Jaunikis neslepia, kad kuklioms vestuvėms neprireikė didelių išlaidų. Visi vestuvių malonumai, drabužiai, papuošimai, dovanos ir kitos reikalingos detalės, įskaitant, žinoma, ir santuoką simbolizuojančius vestuvinius žiedus, porai kainavo kiek daugiau nei 1500 eurų.

O štai ketvirtadienį aukso žiedus sumainę Renata ir Ronaldas laimingo šeimyninio gyvenimo pradžios ilgai nelaukė - pora tuokiasi būdami pažįstami 11 mėnesių. „Mes susipažinome totorių sąskrydyje praėjusių metų rugsėjį. Tai nebuvo meilė iš pirmo žvilgsnio, bet gal iš kokio trečio. Ėmėme susitikinėti ir jau kovo mėnesį pradėjome gyventi kartu, o balandį susižadėjome“, - pasakoja ką tik žmona tapusi Renata.

Ji neslepia, kad ilgai laukti nė vienas nenorėjo ir minčių apie tokį gyvenimą dar kelerius metus nė nebuvo: „Manau, kai sutinki tą žmogų, kuris tau skirtas, nereikia nei abejoti, nei kažko laukti. Nenorėjome laukti ir neturime ko laukti, norėjome tapti šeima.“

Ketvirtadienį žiedus sumainiusi pora sako, kad jie šią dieną pasirinko savaime ir nenorėjo organizuoti itin didelių vestuvių. Ir iš tiesų į Santuokų rūmus jaunuosius atlydėjo liudininkai, o pasveikinti atėjo artimiausi draugai. „Tai mūsų meilės šventė ir mes nenorėjome organizuoti keliasdešimčiai žmonių vakarėlio. Kažkaip tai ne mums. Šiandien mūsų laukia dar fotosesija, o tada važiuosime poilsiauti į Druskininkus. Ten jau užsakėme viešbutį. Pabūsime kartu, pasidžiaugsime švente. Seniai buvome šiame mieste, tad norėjosi jį aplankyti. O šeštadienį Trakuose artimiausius giminaičius pakviesime paminėti vestuvės restorane“, - apie šventę pasakoja jaunikis Ronaldas.

Pora neslepia, kad kuklias vestuves organizuoti nebuvo sunku ir tai padaryti pavyko per kelias savaites. Tačiau nors šventė nedidelė, vis tiek nėra pigi. Jaunieji skaičiuoja, kad aprangai, pasipuošimui, žiedams ir kitoms smulkmenoms jie išleido apie 2000 eurų. O dar kelis šimtus teks pakloti šventinės vakarienės metu Trakuose.