Renginio organizatorių - Klaipėdos valstybinės kolegijos, Švietimo ir mokslo ministerijos, Lietuvos verslo praktinio mokymo firmų centro "Simulith" atstovų - teigimu, tokios mugės yra neįkainojama patirtis jaunimui, kuris mokosi verslo subtilybių ir praktiškai gali prisiliesti prie verslo kūrimo, valdymo, reklamavimo ir bendravimo su klientais. Pabrėžiama, jog mugė turi išskirtinę reikšmę prisidedant prie ekonominės gerovės kūrimo.
Renginio globėjas, uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas susirinkusiems priminė, jog Klaipėdą pagal įvairius parametrus galima vadinti antruoju Lietuvos miestu pagal ekonominį gyvenimą.
"Yra daug potencialo ir galimybių, tik ar mes pasinaudosime jomis - kitas klausimas. Ne paslaptis, jog trūksta technologinių sričių specialistų", - aiškino miesto vadovas, pridūręs, jog tokie renginiai yra tarsi pakilimo takas.
Mugę pristačiusios Klaipėdos valstybinės kolegijos direktorė Gražina Markvaldienė bei kolegijos Verslo praktinio mokymo firmos vadovė Adelė Stonienė džiaugėsi kolegijos pasiekimais praktinių mokymų firmų pasiekimuose - net 3 iš 4 kolegijos firmų yra įvertintos tarptautiniu mastu, o kolegijos studentai itin teigiamai vertina galimybę prie verslo prisiliesti ne tik teoriškai, bet ir praktiškai.
Klaipėdos apskrities darbdavių asociacijos vadovas Aras Mileška pastebėjo, jog mažėja studentų, o daugelis jų, dar net nebaigę mokslų, aktyviai dirba įvairiose įmonėse ir yra itin aktyviai graibstomi darbdavių.
"Mokslas pradėjo orientuotis į tai, kas daugiau reikalinga verslui, ugdomos kompetencijos, reikalingos rinkoje", - džiaugėsi darbdavių atstovas.
Jo teigimu, Klaipėda gali pasigirti, jog čia ugdomas itin verslus jaunimas - miesto moksleiviai neretai ne tik laimi Lietuvos verslumo turnyrus, bet patenka ir į tarptautines varžybas.
Mugėje buvo galima aplankyti net 41 stendą. Studentai iš Lietuvos, Slovakijos, Suomijos ir Rusijos, imituodami firmų veiklą, svečius aktyviai kvietė aplankyti savo stendus, kur buvo galima "įsigyti" įvairiausių prekių - nuo biuro reikmenų iki duonos, taip pat "apsidrausti", "nusipirkti" renginių organizavimo, logistikos paslaugas ir kita. Renginio dalyviai mokėsi ne tik verslo kūrimo, bet ir bendravimo bei bendradarbiavimo subtilybių.
Įdomu tai, kad prekyba buvo simuliacinio pobūdžio. Visi mugės dalyviai atsiskaitinėjo specialiomis renginiui skirtomis banko kortelėmis bei čekiais.
Rašyti komentarą