Arūnas Abromaitis: Nereklamuokite šalies gėdos
Ir ne kažkokią privačią medicinos įstaigą reklamuoja, čia bendras pamokymas potencialiems pacientams: jums padės tik specialistai, profesionalai, nesidrovėkite, kreipkitės.
Išgirdęs paraginimą, net nežinojau, stebėtis ar pykti, nes juk visi žino, kaip „lengva" Lietuvoje patekti pas medikus.
Klausant valdžios gali pasirodyti, kad išties lengva.
„Taikant įvairias priemones nuo balandžio pastebimas trumpesnis vizito laukimo laikas pas šeimos gydytojus", - praėjusią savaitę paskelbė sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys.
Asmeninė patirtis sako, kad pastarąjį kartą tas „trumpesnis laukimo laikas" buvo mėnuo.
Tai čia pas šeimos gydytoją, o vizito pas specialistą teks palaukti keturis mėnesius. Kiek suprantu, iki rekordo dar toloka, kiti ir metų metus kažko laukia.
Atseit, koks skirtumas, kiek lauksi, jei visi galų gale sulauksime to paties finalo.
Na, bet ministras kažką pastebėjo, neva pritaikė kažkokias priemones, todėl ekrane rodosi raginimai eiti pas medikus.
Tokią reklamą reikėtų uždrausti, o jos kaštus išskaičiuoti ir užsakovų asmeninių lėšų. Tai padaryti reikėtų dėl kelių priežasčių.
Pirma, negerai, kai mokesčių mokėtojų pinigai leidžiami oro pilių reklamai.
Aišku, visi jau įprato, kad reikia patiems susimokėti už makaronų kabinimą, bet visgi...
Antra, reklama kenkia psichologinei būklei, nes turbūt panašiai kaip mane suerzina ir daugelį kitų ilgai belaukiančių.
Ilgiausiai laukiantis gali ir televizorių sudaužyti iš pykčio.
Trečia, tiesiog nepadoru reklamuoti kažką, dėl ko atsakingiems asmenims ir visai valstybei turėtų būti gėda.
Rašyti komentarą