Rail Baltic geležinkelio magistralė: pagrindiniai trukdžiai – biurokratija ir išaugusi projekto vertė

The Wall Streat Juornal rašo: „Baltijos šalys nespėja laiku pastatyti strategiškai svarbios Rail Baltic geležinkelio magistralės, kuri turėjo sujungti minėtas šalis su Lenkija ir tapti esminiu maršrutu, permetant NATO pajėgas, jei įvyktų karinis konfliktas su Rusija“.

Nors projektas buvo planuotas įgyvendinti iki 2024 metų, tačiau dabar kalbama tik apie 2030-uosius metus ir tik apie dalinį jo paleidimą. 

Pagrindiniai trukdžiai – biurokratija ir išaugusi projekto vertė iki 27 milijardų“. 

https://www.wsj.com/.../B761EBF8-A0B8-479B-8022...

Reuters rašo: 
„ Bet kokios realios saugumo garantijos Ukrainai įtrauks Vakarus į karą su Rusija, o nerealios garantijos  - paliks Ukrainą be apsaugos“. 

Reuters šaltinių teigimu, Ukrainos ir Europos diplomatai nori, kad Ukrainai galiotų 5 NATO straipsnis kuris garantuoja, kad NATO sąjungininkai vienas kitą gins.

Taigi, gaunasi taip, jog Europos diplomatai nori, kad Europa kariautų, nes „gi nepaliksi Ukrainos bėdoje“. 

Bet kaip tada kariauti, jei nebus geležinkelio, kuriuo galėtų operatyviai atriedėti NATO pagalba? 

Gal tiesiog reikia nusiųsti Putinui prašymą, kad tas palauktų, kol Baltijos šalių biurokratai kaip nors pasistatys tą Rail Baltic atšaką? 

Nes kariauti norime, o tam reikalingo geležinkelio kaip nėr, taip nėr. Beje, ir pagrindinio Kėdainių tilto vis nėr – ar tai netrukdys karui, net nežinau.

https://www.reuters.com/.../snakes-ladders-possible.../

https://www.reuters.com/.../snakes-ladders-possible.../

Pirmą kartą šis įrašas paskelbtas Jolantos Blažytės asmeninėje Facebook paskyroje 

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder