"14.24 val. lėktuvas nusileido normaliai", - pažymėjo agentūros pašnekovas ir pridūrė, kad paaiškėjo, jog sugedo lainerio važiuoklės pneumatika.
Pagal tvarkaraštį lėktuvas turėjo nusileisti 14:45 val.
Per pastarąjį mėnesį tai jau šeštas atvejis, kai Rusijos oro linijų bendrovių lėktuvuose sugedo važiuoklė.
Štai birželio 10 d. "Aeroflot" lėktuvui "Boeing 737" kylant Dubajaus oro uoste sugedo pneumatinis ratas, o gumos gabaliukai nulėkė ir apgadino kairiojo sparno konsolę.
Lėktuvas sėkmingai išskrido iš JAE į Rusiją ir nusileido Šeremetjevo oro uoste.
Tuomet orlaivio skrydžiai buvo sustabdyti, o "Rosaviacija" pradėjo incidento tyrimą.
Birželio 7 d. nustatyta, kad iš Maskvos į Ulan Udę skridusiam lėktuvui "Smartavia Boeing 737" nusileidus Baikalo oro uoste buvo sugadinta dešiniosios pagrindinės važiuoklės atramos vidinė pneumatinė dalis.
Specialistai apžiūrėjo nusileidimo taką ir rado penkis maždaug 30 cm ilgio gumos gabalus.
Tą pačią dieną Biškeko oro uoste "Aeroflot" lėktuvas susprogdino tris važiuoklės statramsčių pneumatikas.
Gavę leidimą kilti, pilotai pamatė pranešimą apie tai, kad per kilimą atidarytas galinis bagažo skyrius. Įgula nutraukė kilimą, o technikai nerado jokių problemų dėl skyriaus, tačiau aptiko važiuoklės gedimą.
Be to, buvo užfiksuota, kad stabdymo įtaisų temperatūra viršijo leistiną.
Birželio 5-6 d. naktį "Red Wings Airlines" lėktuvas "Boeing 777" nusileido Maskvos Žukovskio oro uoste.
Atlikdami patikrinimą po skrydžio, technikai pastebėjo gaisrą kairės važiuoklės atramos penktojo rato stabdymo įtaiso srityje.
Gaisras buvo užgesintas rankiniu gesintuvu. Specialistai pašalino gedimą.
Birželio 2 d. Šeremetjevo oro uoste devyniuose oro bendrovės "Rossiya Airlines" orlaiviuose "Superjet-100" rasta didelių važiuoklės ratų įpjovimų.
Lėktuvai į Maskvą atskrido iš Sankt Peterburgo, Nižnij Novgorodo ir Archangelsko. Technikai turėjo pakeisti ratus.
Lėktuvų avarijų skaičius Rusijoje smarkiai išaugo po to, kai JAV ir ES įvedė sankcijas dėl karo Ukrainoje.
Visų pirma jos uždraudė tiekti Rusijai naujus lėktuvus ir atlikti rusiškų orlaivių techninę priežiūrą.
Prieš karą Ukrainoje Rusijos bendrovės turėjo 1031 orlaivį.
Beveik du trečdalius laivyno sudarė "Boeing" ir "Airbus" pagaminti orlaiviai, kuriuos Rusijos oro transporto bendrovės dabar remontuoja pačios.
THE MOSCOW TIMES
Rašyti komentarą