Rowan Beard (Rovanas Berdas), kelionių agentūros „Young Pioneer Tours“ atstovas labai gerai įvertino „Tumangang“ ir pavadino jį geriausiu Šiaurės Korėjos alumi, kuris pagal skonį pranoksta net žinomesnį Pchenjano alų „Taedonggang".
„Jis labai švaraus skonio, puikiai geriasi“, – pažymėjo jis.
Pasak jo, skonio paslaptis – vandens kokybė, kurią alaus darykla išsiuntė analizuoti į Kiniją, kur jis buvo „itin aukštai įvertintas“.
„Tumangang“ taps antruoju Šiaurės Korėjos alumi Rusijos rinkoje.
2024 m. rugsėjį kita Vladivostoko įmonė „Vostokbirtrade“ taip pat gavo leidimą įvežti į Rusiją Šiaurės Korėjos alų – šviesų filtruotą alų „Xinbalu 1999“ ir „Stantsija Harbin“, kurį gamina įmonė "Heilongjiang Quanrun Beer Co.
2024 m. gruodžio mėn. dar vienas Šiaurės Korėjos alkoholio gamintojas pateikė pirmąjį prašymą registruoti prekės ženklą Rusijoje.
Kaip pažymėjo Seulo Kukmin universiteto profesorius Andrejus Lankovas, pareiškėjas buvo bendrovė „Naegohyang“, priklausanti Šiaurės Korėjos ginkluotosioms pajėgoms.
Korėjiečių kalba įmonės pavadinimas reiškia „Mano tėvynė“.
Iš pradžių „Naegohyang“ gamino cigaretes, bet vėliau asortimentą išplėtė ir pradėjo gaminti sojų gaminius, sporto reikmenis, elektroniką ir kitus produktus.
Šiaurės Korėjoje „Naegohyang“ laikoma viena iš žinomiausių prekių ženklų, savo populiarumu prilygstančių „Adidas" ar „Puma“, pažymi Lankovas.
Bendrovė aktyviai reklamuoja nacionalinius alkoholinius gėrimus užsienyje ir orientuojasi į Rusijos rinką.
Šaltinis: THE MOSCOW TIMES
Rašyti komentarą