Aeroflot

Per vieną dieną sugedo trys "Aeroflot" lėktuvai

Didžiausias Rusijos oro vežėjas "Aeroflot" per vieną dieną patyrė tris techninius gedimus, dėl kurių keleiviai negalėjo vykdyti skrydžių. Pirmadienį dėl sugedusios važiuoklės lėktuvas "Boeing 777" negalėjo skristi iš Puketo į Maskvą. Skrydis SU275 buvo atšauktas, pranešė "Aeroflot" spaudos tarnyba, pranešė RBC.

Gedimas įvyko dėl Tailando oro uosto antžeminių tarnybų darbuotojų veiksmų, teigia oro bendrovė. Keleiviai buvo nukreipti į kitus skrydžius.

Laukimo metu žmonės buvo aprūpinti maistu ir gėrimais. Taip pat buvo organizuota jų apgyvendinimas viešbutyje.

Be to, Maskvoje įstrigo 400 "Aeroflot" keleivių, kurie skrido į Turkiją.

Juos du kartus bandyta pristatyti į Antaliją.

Pirmasis lėktuvas buvo skubiai grąžintas į išvykimo oro uostą dėl variklio gaisro.

Antrasis lėktuvas taip pat buvo sugedęs: 1,5 valandos jis buvo taisomas, neišleidžiant žmonių iš salono, tačiau šie bandymai buvo nesėkmingi, rašo Shot.

Dėl to keleiviai į Turkiją su aštuonių valandų vėlavimu galėjo išskristi tik pirmadienio rytą.

Kaip kompensacija jiems buvo įteiktos 600 rublių kupiūros.

Rusijos oro linijų lėktuvai skrydžio metu sugenda dvigubai dažniau, rašo "Novaja Gazeta. Europa".

2023 m. sausio-rugpjūčio mėn. užfiksuota daugiau kaip 120 tokių atvejų, o per ankstesnius penkerius metus per tą patį laikotarpį vidutiniškai pasitaikė 55 tokie atvejai.

Dažniausios orlaivių problemos yra variklio gedimas (30 % atvejų) ir važiuoklės gedimas (25 % atvejų). Taip pat pasitaiko problemų dėl stabdžių, užsparnių, oro kondicionieriaus ir priekinio stiklo (3-6 % atvejų).

Iš 817 užsienio orlaivių, kuriais nuo 2022 m. balandžio mėn. disponuoja Rusijos oro transporto bendrovės, bent 72 (9 %) jau patyrė bent vieną gedimą, kuris buvo suremontuotas nesertifikuotose tarnybose naudojant nežinomos kilmės dalis. Vienas iš dalių šaltinių galėjo būti orlaivių "kanibalizavimas". Iki 2023 m. sausio mėn. 25-30 proc. orlaivių parko buvo išmontuota dalims įsigyti.

Nuo 2022 m. pavasario oro vežėjai reikalavo, kad darbuotojai neįrašytų įrangos defektų į skrydžių žurnalus (TLB), todėl orlaiviai dažnai skraido su defektais, rašoma "Projekte".

Taip pat pranešta, kad "Aeroflot" pilotai pradėjo atjunginėti sugedusius stabdžius, nes jų neįmanoma pakeisti.

Pasak buvusio "Nordwind" piloto, daugelis vežėjų pradėjo skraidyti pasikliaudami "rusiškomis avomis".

Rusijai įsiveržus į Ukrainą, Europos Sąjunga, JAV ir Jungtinė Karalystė uždarė dangų Rusijos orlaiviams.

Didžiausioms šalies oro linijų bendrovėms ir jų vadovams buvo taikomos sankcijos. 2022 m. kovo pradžioje gamintojai "Boeing" ir "Airbus" nutraukė atsarginių dalių, techninės priežiūros ir paramos tiekimą Rusijos oro transporto bendrovėms.

Dėl apribojimų taip pat buvo nutrauktos lizingo sutartys.

Organizatorių nuotr.

Jei patiko straipsnis, nepamirškite pasidalinti su draugais Facebook!

Taip pat skaitykite:

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder