Animacinis filmas pozicionuojamas kaip „patriotiškas projektas ikimokyklinio amžiaus vaikams“, kuris turi „ugdyti analitinį mąstymą“ ir „mokyti vaikus diskutuoti apie geopolitiką“.
Anonsiniame filme herojai, vaizduojami kaip vaikai, bendrauja per vaizdo ryšį, juokiasi vienas iš kito ir žaidžia simboliniais žaislais – pavyzdžiui, Maskas laiko „Cybertruck“, Kimas – raketą, o Putinas apžiūrinėja juodą žaislinį laivą, simbolizuojantį Juodosios jūros laivyną.
Trampas, beje, klausia, kodėl pokalbis nevyksta per „Skype“, o Putinas atsako: „Nes tavo „Skype" miręs“.
Visi šio vaizdo pokalbio dalyviai turi avatarus.
Pavyzdžiui, Trampas vaizduojamas kaip popiežius, Putinas – kaip lokys su raudonos žvaigždės kepure, o Kimas – kaip branduolinis grybas.
Projektas pasirodė esant sustiprintai ideologinei vaikų indoktrinacijai Rusijoje: neseniai buvo įvesti nauji mokyklų vadovėliai, kurie pateisina karą prieš Ukrainą ir giria Putiną.
Solovjovas „Smėlio dėžę“ pavadino „ambicingu žingsniu į ateitį, kur politinis sąmoningumas prasideda nuo vaikystės“.
Propaganda zombuoja vaikus
Nuo pat įsiveržimo į Ukrainą Rusijos propaganda tapo pagrindine Kremliaus priemone agresijai pateisinti ir gyventojams mobilizuoti.
Valstybinė žiniasklaida sistemingai transliuoja dezinformaciją apie „išlaisvinimo misiją“, šmeižia Ukrainą ir Vakarus, pateisina karo nusikaltimus.
Ypatingas dėmesys skiriamas vaikų ir jaunimo įtakai – per patriotinį ugdymą mokyklose, pakeistus istorijos vadovėlius, animacinius filmus ir specialias programas, kurios nuo mažens įteigia „putinišką“ pasaulėžiūrą.
Tokia sisteminga informacinė kampanija skirta ilgalaikiam lojalių valdžiai kartos formavimui.

Rašyti komentarą