Smiltynės perkėla

AB „Smiltynės perkėla“: vasaros sezono apžvalga, rezultatai ir nauji keltų tvarkaraščiai nuo spalio 1 d.

AB „Smiltynės perkėla“ sėkmingai užbaigė 2024 metų vasaros sezoną, fiksuodama augantį keleivių ir transporto priemonių srautą. Keleivių skaičius šią vasarą išaugo 12,30 proc., o transporto priemonių perkėlimas padidėjo 6,40 proc., palyginti su 2023 metų vasara. Šie skaičiai atspindi ne tik augantį susidomėjimą Kuršių nerija, bet ir bendrovės gebėjimą užtikrinti sklandų ir efektyvų perkėlimą.

Vasaros sezono rezultatai

2024 metų vasaros sezono (birželis, liepa, rugpjūtis) metu „Smiltynės perkėla“, palyginti su 2023 metų vasara, užfiksavo reikšmingą keleivių ir transporto priemonių skaičiaus augimą:

• Keleivių skaičiaus augimas: 12,30 proc. (2023 m. vasaros sezono metu (birželis, liepa, rugpjūtis) perkelta 1,5 mln. keleivių, 2024 m. vasaros sezono metu (birželis, liepa, rugpjūtis) - 1,6 mln.).

• Keleivių su dviračiais skaičiaus augimas: 17,27 proc. (2023 m. vasaros sezono metu (birželis, liepa, rugpjūtis) perkelta - 183 tūkst. keleivių su dviračiais, 2024 m. vasaros sezono metu (birželis, liepa, rugpjūtis) perkelta - 215 tūkst.).

• Transporto priemonių perkėlimas: išaugo 6,40 proc. (2023 m. vasaros sezono metu (birželis, liepa, rugpjūtis) perkelta - 313 tūkst. transporto priemonių, 2024 m. vasaros sezono metu (birželis, liepa, rugpjūtis) perkelta - 334 tūkst.).

AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas dalijasi įžvalgomis apie šių metų sezono sėkmę ir veiksmingas inovacijas:

„Ši vasara iš tiesų atitiko mūsų lūkesčius ir prognozes. Pastebėjome didelį poilsiautojų srautą, ypač per saulėtas ir šiltas dienas, kai daug žmonių rinkosi persikelti į Kuršių neriją. 

Jei lygintume su ankstesniais metais, ši vasara yra viena sėkmingiausių per pastaruosius kelerius metus. 

Tai atspindi ne tik didelį žmonių norą aplankyti Kuršių neriją, bet ir „Smiltynės perkėlos“ gebėjimą užtikrinti sklandų ir saugų pervežimą.

Džiaugiamės ir tuo, kad vis daugiau keleivių atrado daugkartinio praėjimo kortelės privalumus. Ji ne tik padėjo sumažinti eiles prie kasų, bet ir užtikrino sklandesnį keleivių srautų valdymą. Kortelė veikia labai efektyviai, ir džiaugiamės galėdami suteikti patogesnes ir greitesnes kelionių galimybes mūsų keleiviams“, – teigia M. Čiakas.

Keleivio kortelė – patogus ir greitas sprendimas keliautojams

Kliento kortelė sėkmingai naudojama vis didesnio skaičiaus keleivių. Ja naudotis paprasta ir patogu: kortelę galima įsigyti tiek savitarnos, tiek fizinėse kasose, o paskyra susikuriama greitai, įvedus telefono numerį.

Kortelę paprasta papildyti norima suma internetu, savitarnos kasose ar fizinėse pardavimo vietose. Keleiviai vertina tai, kad nereikia laukti eilėse prie bilietų kasų – su Kliento kortele galima tiesiogiai praeiti pro vartelius ir lipti į keltą. Tai ypač patogu intensyvaus sezono metu, kai poilsiautojų srautai didžiausi. Kortelė spartina keleivių srauto judėjimą ir suteikia galimybę stebėti kelionių istoriją bei pinigų likutį prisijungus prie paskyros.

Nuo spalio 1 d. – nauji keltų tvarkaraščiai

Senoji perkėla: nuo spalio 1 d. keltai kursuos kas valandą visomis savaitės dienomis nuo 07:00 iki 21:00. Paskutinį kiekvieno mėnesio sekmadienį, kai vyksta nemokamas Jūrų muziejaus lankymas, keltai kursuos kas 30 minučių nuo 11:00 iki 15:00.

Naujoji perkėla: nuo spalio 1 d. keltai kursuos kas 20 minučių dienos metu, o nuo 20:00 val. – kas valandą iki 24:00 val. Keltai dirbs nuo 05:00 iki 24:00. Norintieji persikelti nakties metu (02:00 val.) gali tai padaryti, jei informuos bendrovės dispečerį tel. 1870 ne vėliau kaip 2 val. prieš reisą.

Visa informacija apie naujus tvarkaraščius pateikiama mūsų svetainėje www.keltas.lt, skiltyje „TVARKARAŠTIS“.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder