"Aeroflot" vietoj keturių MS-21 lėktuvų buvo atsiųstas plastikinis maketas
(1)"Aeroflot" kartu su "Rosmolodezh" sukūrė lėktuvo MC-21-310 maketą.
Jį tikrai netrukus pamatysite. Tikiuosi, kad šis maketas tikrai neliks nepastebėtas", - sakė A. Grebneva.
MS-21 yra Rusijos keleivinis lėktuvas, jo serijinė gamyba turėjo prasidėti 2016 arba 2017 m., tačiau ji buvo ne kartą atidėta ir dabar planuojama 2024 m.
Pirmasis MS-21 skrydis įvyko 2017 m., nors dar 2009 m. aviacijos parodoje "MAKS-2009" gamintojas paskelbė planus pradėti lėktuvų gamybą iki 2016 m.
2019 m. vasarį "Rostec" vadovas Sergejus Čemezovas pareiškė, kad MS-21 paleidimo į masinę gamybą terminas perkeliamas į 2020 m. pabaigą; 2022 m. sausį jis vėl perkėlė terminą - jau į 2024 m.
2021 m. "Aeroflot" paskelbė apie planus per ateinančius metus į grupės orlaivių parką priimti keturis rusiškus MS-21 orlaivius.
Oro bendrovė "Rossiya Airlines", "Aeroflot" grupės narė, teigė planuojanti pradėti skraidyti MS-21 lėktuvais 2022 m. vasarą.
Praėjusių metų viduryje Rusijos pareigūnai pristatė oro transporto pramonės plėtros programą, pagal kurią Rusijos lėktuvų gamyklos per artimiausius metus turės 46 kartus padidinti civilinių orlaivių gamybą ir sugrįžti prie rodiklių, kurių nebuvo net vėlyvojoje Sovietų Sąjungoje.
Nuo penkių orlaivių 2023 m. gamyba turėtų išaugti iki 40 orlaivių 2024 m., o 2025 m. - iki 80 orlaivių, o tai būtų rekordinis skaičius šiuolaikinėje Rusijos istorijoje.
Nepaisydami sankcijų ir prieigos prie Vakarų technologijų nebuvimo, vyriausybės pareigūnai planuoja, kad iki 2026 m. Rusijoje bus pagaminta 120 civilinių orlaivių,
2028 m. - 200, o 2030 m. - daugiau kaip 230.
Pagal jų planus laineris MS-21 turėtų tapti masiškiausiu gaminamu orlaiviu.
Planuojama, kad jo gamyba sieks 72 orlaivius per metus, o iš viso užsakovams bus pristatyta 270 orlaivių.
THE MOSCOW TIMES
Rašyti komentarą