Ekspertas įvardija tris kolekcinius automobilius, kurie artimiausiais metais brangs
(1)Eksperto teigimu, tokie automobiliai netrukus gali pabrangti dvigubai.
Naujausiame "Youtube" vaizdo įraše ekspertas pataria įsigyti "Renault Clio V6 Renault sport", kuris yra labai greitas.
"Kartais automobilių gamintojai labai stengiasi sukurti automobilius, kurie mums primintų, kaip gerai galėtume gyventi, jei kiekvienas jų gaminamas automobilis būtų skirtas pramogai, ir būtent tai padarė "Renault", kai pristatė mums "Clio V6 Renaultsport" - automobilį, kuris įrodė, kad turbininių variklių aukso amžius nebuvo veltui.
Jie perėjo dvi pakopas ir, be abejo, abi ateityje kainuos daug brangiau.
Jame montuojamas 2,9 l V6 agregatas, išvystantis 255 AG ir leidžiantis jam [Clio] iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundės.
Dėl to jis yra galingiausias savo amžiaus "hot-hatch" automobilis, lenkiantis "Alfa-Romeo 147 GTA", o tai reiškia, kad jį galima vadinti "hyper-hatch", - aiškino Braitonas.
"Renault Clio V6 Renaultsport" / Vikipedijos nuotr.
Leidinys pažymėjo, kad "Renault Clio V6 Renaultsport" buvo gaminamas 2001-2005 m. ir turėjo daug skirtumų nuo mažiau galingų versijų.
Dėl to, kad buvo pagaminta mažiau nei 3 tūkst. tokio modelio egzempliorių,
"Renault Clio V6 Renaultsport" paprastai kainuoja apie 26 000 JAV dolerių. Tačiau laikui bėgant ši suma gali net padvigubėti.
Johnny taip pat kalbėjo apie kitą naudotą automobilį, kurio vertė, jo manymu, ir toliau augs, kalbame apie Subaru Impreza P1.
Tai neįtikėtinai retas sportinio sedano variantas, kuris praėjusio amžiaus dešimtajame dešimtmetyje sulaukė didelės sėkmės ralio scenoje.
"Impreza P1" vertė jau kurį laiką kyla, iš dalies dėl jo retumo, o prie to neabejotinai prisideda ir neįtikėtinai patraukli dviejų durų sedano išvaizda.
Nepaisant to, kad 22B yra "Impreza" pasaulio karalius, daugelis entuziastų pasakys, kad P1 yra tobuliausias automobilis, kurį "ProDrive" sukūrė tam, kad sunaikintų į Jungtinę Karalystę importuojamų JDM [Japonijos vietinių modelių] "Impreza" rinką.
Buvo pagaminta tik 1 000 vienetų, ir drįsčiau teigti, kad jei "ProDrive" nebūtų sutelkusi dėmesį į tai, kad jie būtų tikrai našūs, ir nebūtų aprūpinusi jų platesnėmis ratų arkomis bei labiau primenančiomis ralio savybes, kainos būtų buvusios dar agresyvesnės nei dabar", - sakė ekspertas.
Subaru Impreza P1 / Vikipedijos nuotr.
Galiausiai Braitonas pasiūlė vairuotojams, ieškantiems modernaus našumo kupė, investuoti į naudotą "Alfa-Romeo 4C".
Pasak jo, šis automobilis pasižymi patrauklia išvaizda ir istorija, kuri patiks kolekcininkams.
"Žinoma, čia yra tam tikro šališkumo, tačiau, mano nuomone,
"Alfa-Romeo 4C" turėtų būti šiame sąraše, net jei jam teks ilgai laukti, kol įgis tam tikrą klasikinį statusą.
Prieštaringai vertinama "Alfa-Romeo" istorija, kai niekada nebuvo užbaigtas nė vienas automobilis, taip pat hipnotizuojantis anglies pluošto kėbulas ir įspūdinga išvaizda - tai automobilis su istorija, kurį vairuoti neįtikėtinai smagu.
Galbūt išskyrus vairaračio pavarų dėžę, tai tikras entuziastų automobilis ir esu tikras, kad laikui bėgant vis daugiau entuziastų pakels kainas dar aukščiau, o tam padės šio automobilio retumas", - pabrėžė jis.
Alfa-Romeo 4C / Vikipedijos nuotr.
Rašyti komentarą