Įperkamas "Land Cruiser" dvynys: "Toyota" pristato naują rėminį visureigį (vaizdo įrašas)
Ankstesnės kartos "Toyota 4Runner" buvo gaminamas 15 metų.
Naujasis modelis pasikeitė daugeliu aspektų, tačiau išliko ištikimas palyginti nebrangaus rėminio visureigio koncepcijai.
Toyota 4Runner 2025 dizainas
Naujasis "Toyota 4Runner" yra giminingas "Land Cruiser" šeimos modeliams, nes naudoja jų TNGA-F rėmo platformą.
Jis bus pigesnis už "Toyota Land Cruiser 250", kuris kainuoja nuo 54 000 JAV dolerių.
Be to, 4Runner yra šiek tiek kompaktiškesnis, nors, palyginti su praėjusios kartos modeliu, jis išaugo.
2025 m. "Toyota 4Runner" matmenys:
- Ilgis - 4950 mm;
- plotis - 1976 mm;
- aukštis - 1798 mm;
- ratų bazė - 2845 mm.
Kapotas "Toyota 4Runner" dizainas atitinka kito giminingo modelio - "Tacoma" pikapo - dvasią.
Abu automobiliai turi beveik identišką priekinę dalį.
Visureigis tapo brutalesnės išvaizdos - su masyviais bamperiais, išsipūtusiu variklio dangčiu ir praplatintais sparnuočiais.
Pailgos grotelės derinamos su lenktais priekiniais žibintais.
Ekstremalius "Toyota 4Runner TRD Pro" ir "Trailhunter" variantus galima atpažinti iš 33 colių bekelės padangų "Toyo Open Country" ir papildomos kėbulo apsaugos.
Be to, jų prošvaisa padidinta iki 233 mm, o už papildomą mokestį galima įsigyti papildomus priekinius žibintus, snorkelį ir stogo bagažinę.
Interjeras ir įranga Toyota 4Runner 2025
Iš Toyota Tacoma pasiskolintos ir interjero detalės - vairas, priekinis skydelis ir pavarų svirtis.
Viduje taip pat vyrauja kapotas dizainas.
Naujasis "Toyota 4Runner" pirmą kartą gavo virtualų prietaisų skydelį, o jutiklinis ekranas buvo padidintas - jo įstrižainė gali siekti 14 colių.
Bus galima rinktis 5 ir 7 vietų versijas.
Toyota visureigis tapo erdvesnis. Bagažinės duryse išliko elektra valdomi langai.
Išplėsta "Toyota 4Runner" įranga - bazinėje SR5 versijoje įdiegta belaukiant įvažiavimo be raktų, adaptyvioji kruizo kontrolė, automatinio stabdymo, eismo juostos išlaikymo ir kelio ženklų atpažinimo sistemos.
Aukščiausiame "Platinum" variante įrengtos apvaliojo vaizdo kameros, projekcija ant priekinio stiklo, šildomos pirmos ir antros eilės sėdynės.
Iš gamos išnyko V6 - dabar visuose 2025 m. "Toyota 4Runner" montuojamas 2,4 l turbininis keturratis.
Benzininėje versijoje jis išvysto 278 AG ir 430 N∙m, o hibridinėje versijoje - 326 AG ir 630 N∙m.
Visos charakteristikos kol kas neatskleidžiamos, tačiau žinoma, kad automobilis tapo greitesnis ir ekonomiškesnis bei gali tempti 2,7 tonos sveriančią priekabą.
Toyota 4Runner įrengta 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, o pavara gali būti galinė arba visų varančiųjų ratų (su reduktoriumi).
Taip pat yra įvairių tipų bekelei skirtų režimų rinkinys, bekelės greičio palaikymo sistema "Crawl Control" ir pagalbinė nuvažiavimo nuo kalno sistema.
Trailhunter modifikacijoje yra blokuojamas galinis diferencialas, sustiprinta pakaba ir galima atidaryti stabilizatorius.
Šio varianto įvažiavimo kampas yra 32°, o išvažiavimo kampas - 24°.
Beje, netrukus "Toyota" savo gamoje turės kompaktišką ir nebrangų FJ rėmo visureigį.
Rašyti komentarą