Sckoty Kilmeris

Įtakingas automobilių mechanikas dalijasi dažna techninės priežiūros klaida, kuri gali sukelti brangiai kainuojančių problemų

(4)

Vienas populiariausių "YouTube" mechanikų papasakojo vairuotojams, kaip išvengti paprastos klaidos, kuri gali sukelti rimtų problemų po variklio dangčiu.

Skotis Kilmeris (Scotty Kilmer) su automobiliais dirba daugiau nei 55 metus ir reguliariai skelbia vaizdo įrašus, kuriuose žiūrovams pateikia patarimų, padedančių sutaupyti pinigų automobilio sąskaitoms ir įsigyti patikimą transporto priemonę, rašo dienraštis "Daily Express".

Viename iš naujausių vaizdo įrašų Skotis siūlo vairuotojams visada pasirinkti tinkamą aušinimo skystį savo automobiliui, teigdamas, kad yra dvi pagrindinės jo rūšys.

Jis paaiškino: "Šiandien papasakosiu, kodėl į savo automobilį norite pilti tinkamą aušinimo skystį.

Tai vadinamieji aušinimo skysčiai, pagaminti pagal organinių rūgščių technologiją.

Senosios žalios medžiagos iš tikrųjų buvo neorganinių rūgščių technologija, arba IAT.

Dabar nenorite maišyti senosios žalios IAT su jokia šiuolaikine IAT, ant daugumos šiuolaikinių aušinimo skysčių bus parašyta tik "šiuolaikiniams automobiliams", ir tai tinka daugumai automobilių."

Pasak Skoto, daugumoje šiuolaikinių automobilių bus naudojamas naujausias OAT aušinimo skystis, kurio gamyba yra ekologiškesnė ir kuris paprastai tarnauja ilgiau, kol jį reikia pakeisti.

Tačiau vairuotojai jokiu būdu neturėtų savo automobilyje vienu metu maišyti abiejų tipų aušinimo skysčio, nes tai praskiedžia abiejų tipų medžiagas.

Nors abu aušinimo skysčio tipai skirti apsaugoti nuo perkaitimo ir rūdžių, jie abu sudaryti iš visiškai skirtingų sudedamųjų dalių, todėl vienas kitą sumaišius tampa daug mažiau veiksmingi.

Skotis taip pat patarė vairuotojams pasitikrinti, ar jų automobilis suderinamas su planuojamo įsigyti aušinimo skysčio tipu, teigdamas, kad kai kurie gamintojai reikalauja tam tikrų tipų.

Jis patarė: "Visada patikrinkite, ko reikia jūsų automobiliui. "Volkswagen" naudoja tam tikro tipo aušinimo skystį.

To reikia laikytis "Volkswagen" automobilyje, nes jei į automobilį įmaišysite netinkamą aušinimo skystį, jis gali būti nepakankamai apsaugotas nuo užšalimo [žiemą], o kartais jis susikaupia, pridaro netvarkos ir užkemša visą aušinimo sistemą.

Taigi, pirkdami aušinimo skystį, perskaitykite buteliuko turinį. Įsitikinkite, kad jis tinka jūsų modeliui."

Be to, vairuotojai visada turėtų vengti tiesiog papildyti automobilio radiatorių vandeniu, o ne tinkamu aušinimo skysčiu.

Nors vandens naudojimas trumpam padės atvėsinti variklį, vandenyje nėra jokių sudedamųjų dalių, kurios padėtų išvengti aušinimo sistemos rūdžių, o tai reiškia, kad dalys gali būti labai lengvai sugadintos.

Be to, šaltesniais mėnesiais vanduo daug dažniau užšąla, todėl automobilis tampa nevažiuojantis, kol aušinimo sistema atšyla.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder