Kaip kelių direkcija neturi supratimo,kelio barjero montavimui,o kelininkai daro,pagal savą projektuotoja, kuris neturi supratimo,tada reikia ieškoti specialisto,kokių greičiu pravažiuoti ir tas negali nieko patarti,tikra betvarkė.
Bronius
Bronius,
Turi prieš tokias kliutis greiti ribojantis ženklas buti , jie jo nera tai jiu problemos sugadinos automobili
Marius LM
Marius LM,
Šitas kalnelis kur nuotraukoje - dar nieko. Alytuje vis dar mūrija daugiaaukščius iš asfalto, kurių nelaužydamas ne tai kad važiuoklės bet ir kėbulo - nepravažiuosi.
X
X,
Tai dar prie saugaus eismo ''užtikrinimo" ant pravažiuojamos kelio dangos primėtikite akmenų, betono skaldos ir kitokių kliučių. Bus saugu?
Vairuotojų samoningumo prevecija, kur? Grašy baik savo demogogiją. Vytautai gal eik pensijonauti.
As
As,
Riedant niekada negalima jungti pirmos pavaros
Vairuotojas.
Vairuotojas. ,
Manau reiktų paduoti kolektyvinį jieškini prieš valstybę už žmoniu turto gadinima ir reikalauti žalos atlyginimo.
Eksas
Eksas,
Koks idiotas sugalvojo ,kad ant kelio turi būti kliūtys. Tai avaringumo įrenginiai, automobilių laužymas. Užtenka horizontalių kelio ženklų be jokių kliučių. Greičio gesinimo kalneliai pirma kliūtis eismo įvykiui. Kodėl ant kelio turi būti kliūtys?
Aho
Aho,
Stipriai pro šalį, išversta nesuvokiančio fizikos žurnaliūgos-tuštučio.
Saulys
Saulys,
Kodėl aš turiu sumažinti greitį iki15-20 jei man leistinas yra 50,o tokiu greičiu neįmanoma,pravaziuoti ,+ trikojai pradžioj miestelių,tad darykit išvadas, o ne suda malė.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Kaip kelių direkcija neturi supratimo,kelio barjero montavimui,o kelininkai daro,pagal savą projektuotoja, kuris neturi supratimo,tada reikia ieškoti specialisto,kokių greičiu pravažiuoti ir tas negali nieko patarti,tikra betvarkė.
Turi prieš tokias kliutis greiti ribojantis ženklas buti , jie jo nera tai jiu problemos sugadinos automobili
Šitas kalnelis kur nuotraukoje - dar nieko. Alytuje vis dar mūrija daugiaaukščius iš asfalto, kurių nelaužydamas ne tai kad važiuoklės bet ir kėbulo - nepravažiuosi.
Tai dar prie saugaus eismo ''užtikrinimo" ant pravažiuojamos kelio dangos primėtikite akmenų, betono skaldos ir kitokių kliučių. Bus saugu?
Vairuotojų samoningumo prevecija, kur? Grašy baik savo demogogiją. Vytautai gal eik pensijonauti.
Riedant niekada negalima jungti pirmos pavaros
Manau reiktų paduoti kolektyvinį jieškini prieš valstybę už žmoniu turto gadinima ir reikalauti žalos atlyginimo.
Koks idiotas sugalvojo ,kad ant kelio turi būti kliūtys. Tai avaringumo įrenginiai, automobilių laužymas. Užtenka horizontalių kelio ženklų be jokių kliučių. Greičio gesinimo kalneliai pirma kliūtis eismo įvykiui. Kodėl ant kelio turi būti kliūtys?
Stipriai pro šalį, išversta nesuvokiančio fizikos žurnaliūgos-tuštučio.
Kodėl aš turiu sumažinti greitį iki15-20 jei man leistinas yra 50,o tokiu greičiu neįmanoma,pravaziuoti ,+ trikojai pradžioj miestelių,tad darykit išvadas, o ne suda malė.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.