Pažįstamas nepažįstamasis: nebrangus amerikietiškas pikapas grįžta į rinką (nuotrauka)
Pikapas „Ram Dakota“ nėra visiškai naujas modelis – tai iš tiesų gerai žinomo „Peugeot Landtrek“ ir „FIAT Titano“ dvynys.
Naujasis „Ram Dakota" nuo savo brolių skiriasi priekinės dalies dizainu su plačiomis radiatoriaus grotelėmis ir pailgomis diodinėmis žibintų lempomis. Šiuo metu modelis yra prieinamas tik keturių durų versijoje su 1020 kg keliamąja galia.
„Ram Dakota" salone yra daugiau skirtumų. Pikapas gavo naują vairą ir priekinį skydą. Įrengtas skaitmeninis prietaisų skydelis ir 12,3 colių jutiklinis ekranas, taip pat komplektacija apima raktų nereikalaujančią prieigą, dviejų zonų klimato kontrolę, apžvalgos kameras ir belaidį įkrovimą išmaniesiems telefonams.
„Ram Dakota“ pikapas nuo pat pradžių buvo įrengtas 2,2 litro turbodizeliu, kurio galia 200 AG ir 450 N∙m, bei 8 pakopų automatine pavarų dėže.
Visas varomas ratas buvo papildytas mažinančia pavara ir galinio diferencialo blokavimu. Taip pat yra režimai skirtingiems bekelės tipams ir pagalba nuokalnėje.
Vėliau pasirodys versijos su mechanine pavarų dėže ir galine pavara. Primename, kad pikapas „Dodge Dakota“ buvo gaminamas nuo 1986 iki 2011 metų ir iš viso buvo sukurti trys modelio kartos. Didžioji dauguma šių automobilių buvo įrengti benzininių variklių.
Šaltinis: focus.ua
Rašyti komentarą